Linser?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Jeg må sjekke ut andre linser enn de jeg har. Jeg blir så tørr i øynene etter å ha gått med dem noen timer. Jeg skal få tatt meg en tur til optiker også altså, men vil gjerne høre hva slags linser som er gode ifht dette med fuktighet osv :)

(blir mye linsebruk nå ved munnbindbruk, det er absolutt enklest ifht briller:p)

Fornøyd med dailies Aquacomfort plus :) opplever aldri tørre øyne :)

Fornøyd med dailies Aquacomfort plus :) opplever aldri tørre øyne :)
Nå måtte jeg kikke, men det er de jeg har :p det gikk fint å bruke dem over mange timer tidligere, men klarer ikke å vente med å komme hjem for å få dem av etter jobb :nailbiting: mulig det er øynene som tåler det dårligere da det er en stund siden jeg brukte linser over lengre tid :p

Nå måtte jeg kikke, men det er de jeg har :p det gikk fint å bruke dem over mange timer tidligere, men klarer ikke å vente med å komme hjem for å få dem av etter jobb :nailbiting: mulig det er øynene som tåler det dårligere da det er en stund siden jeg brukte linser over lengre tid :p

Hehe typisk! Jeg har brukt dem i mange år, syns de er super gode! Har prøvd noen andre gode også, husker ikke hva de het - bare at de var latterlig dyre :P

Kan hende det bare må litt tilvenning til da ja, ikke sikkert det hjelper å bytte linser :)

Hehe typisk! Jeg har brukt dem i mange år, syns de er super gode! Har prøvd noen andre gode også, husker ikke hva de het - bare at de var latterlig dyre :p

Kan hende det bare må litt tilvenning til da ja, ikke sikkert det hjelper å bytte linser :)
Får gi dem en sjanse en stund til, de forlenger munnbindbruk i jobben en uke av ganga og forventer at det varer :p var så praktisk med linser ifht både regn og munnbind :D

Får gi dem en sjanse en stund til, de forlenger munnbindbruk i jobben en uke av ganga og forventer at det varer :p var så praktisk med linser ifht både regn og munnbind :D

Vil tro det varer en stund ja! Ser mange ansatte på butikker også bruker det nå...

Veldig praktisk ja!

Hvis du bruker Dailies aqua comfort plus så kan du prøve å oppgradere til «storebror» dailies total 1.

Nå er det mye varme som står på overalt som bidrar til tørr luft innendørs. Prøv eventuelt øyedråper og drypp gjerne en dråpe inni linsa før du setter dem på deg. Det holder litt på fuktigheten. Det pleier jeg å anbefale kundene mine. Er optiker :)

jeg personlig synes øyedråpen Thealoz Duo er veldig god.

Jeg har bare gitt opp :P Bruker linser av og til, men øynene mine blir så tørre at linsene kan finne på å hoppe ut. Hjelper ikke å dryppe heller - øynene mine er crap. :P

Håper du finner en linse som passer deg bedre :)

Øynene mine ble så tørre at jeg fikk skade på mine.. Så kanskje ta en pause fra linser og se om øynene dine blir bedre

Øya mine tålte ikke dagslinser. Men månedslinser var god knall:)
Husker ikke merket jeg brukte, gikk tilbake til briller. Ble så lei av å ta de på om morningen:hilarious:
Jeg har lest noe om at månedslinser kan være bedre hvis en har problem med at øynene blir tørre, siden de er tykkere. Men hvor jeg leste det aner jeg ikke:p

Øynene mine ble så tørre at jeg fikk skade på mine.. Så kanskje ta en pause fra linser og se om øynene dine blir bedre
Jeg bruker dem på jobb, brukt dem fire dager denne uka. Det som er verst er å få dem i, som regel føles det som jeg har rusk på det ene øyet. Da må jeg ta ut linsen på det øyet, skylle den med litt linsevann og sette i igjen. Det er særlig på slutten av arbeidsdagen at jeg merker at det er tørt. Da kan de være litt utfordrende å få ut :shy:

Flere mnd siden jeg hadde i linser sist, men nå bruker vi munnbind på jobb og det funket ikke veldig bra med triksene ifht munnbind og briller :p

Jeg bruker dem på jobb, brukt dem fire dager denne uka. Det som er verst er å få dem i, som regel føles det som jeg har rusk på det ene øyet. Da må jeg ta ut linsen på det øyet, skylle den med litt linsevann og sette i igjen. Det er særlig på slutten av arbeidsdagen at jeg merker at det er tørt. Da kan de være litt utfordrende å få ut :shy:

Flere mnd siden jeg hadde i linser sist, men nå bruker vi munnbind på jobb og det funket ikke veldig bra med triksene ifht munnbind og briller :p
Veldig kjipt med munnbind som gjør at det dugger i brillene, men det er ikke så bra å risikere å skade øynene sine med linser.. Om du reagerer på dem.
Jeg brukte linser flere år. Gikk fint lenge. Nå sliter jeg med tørre øyne som tidvis gir hodepine. Det er forferdelig.. Savner veldig linser, men øynene mine er ikke bedre

Veldig kjipt med munnbind som gjør at det dugger i brillene, men det er ikke så bra å risikere å skade øynene sine med linser.. Om du reagerer på dem.
Jeg brukte linser flere år. Gikk fint lenge. Nå sliter jeg med tørre øyne som tidvis gir hodepine. Det er forferdelig.. Savner veldig linser, men øynene mine er ikke bedre
Jeg har ikke tørre øyner til vanlig, derfor vurderer jeg å teste andre type linser :)

Jeg har ikke tørre øyner til vanlig, derfor vurderer jeg å teste andre type linser :)
Du kan selvfølgelig teste andre,
Men øynene kan bli mer irriterte og tørre om øynene dine reagerer på dem og man fortsetter å prøve. Jeg hadde aldri tørre øyne med linser som jeg reagerte på, men nå vil jeg kjenne ubehag med linser etter et par timer og mye ubehag i lang tid.

For meg startet problemene mine helt ut av det blå

Har brukt linser i 14 år, å de som har funka for meg har vert døgnlinser. Har de på i 1 mnd i strekk, litt for ofte 2 mnd :hilarious:glemmer at de er der rett å slett

Du kan selvfølgelig teste andre,
Men øynene kan bli mer irriterte og tørre om øynene dine reagerer på dem og man fortsetter å prøve. Jeg hadde aldri tørre øyne med linser som jeg reagerte på, men nå vil jeg kjenne ubehag med linser etter et par timer og mye ubehag i lang tid.

For meg startet problemene mine helt ut av det blå
Kan høre med optiker også hva de mener, er jo på tide med en tur der forsåvidt (litt på overtid, ja:p) :)

Kan høre med optiker også hva de mener, er jo på tide med en tur der forsåvidt (litt på overtid, ja:p) :)
Gjør det :) lurt å sjekke øynene ja :)

Back
Topp