Linser under fødsel?

Utrolig86

Betatt av forumet
Jeg bruker linser. Men ser ikke så dårlig at jeg er blind uten altså. Men skal de være på under fødselen tro? Har dere noen formening?

Jeg har ikke noe svar på dette, men jeg bruker også linser, mer ser ok. Tenker å ha de på under fødselen.

Jeg har kun linser og får et problem om jeg ikke skulle kunne ha de på under fødselen, hilsen minus 10 i nærsynthet :p

Kan virkelig ikke se for meg hvorfor det ikke skulle være greit, føder jo ikke med øynene :) Men tar med saltvannsdråper og linseting såklart :)

Haha, nei føde med øya gjør vi heldigvis ikke Men jeg tenker mer om jeg kommer til å gråte mye osv. Men er vell best å ha de på. De krøller seg vell ikke 'bakover'?... Som dere forstår har jeg ikke brukt linser så lenge, hehe.

Kjem også til å ha på linser, verkar upraktisk med briller iallfall...! Får ha ein del ekstra linser i bakhånd i tilfelle eit par skulle falla ut. :P

Sniker litt.
Husker faktisk ikke fra sist, tror jeg hadde de på. Endagslinser så ingen krise om de faller ut. Så kommer til å ha de på denne gangen også (1,5t til føden så er ekkelt å sitte i bil uten å se klart). Men kommer til å skifte de om jeg blir gående våken for lenge iallefall.

Jeg har kjøpt inn engangslinser til fødsel og barselstiden. :)

Haha, nei føde med øya gjør vi heldigvis ikke Men jeg tenker mer om jeg kommer til å gråte mye osv. Men er vell best å ha de på. De krøller seg vell ikke 'bakover'?... Som dere forstår har jeg ikke brukt linser så lenge, hehe.
Jeg har brukt linser i mange år og har aldri opplevd at de har "krølla" seg bakover. Men det kan bli litt sårt hvis det blir mye tårer og er nok lurt å ta med øyedråper som passer til dine linser (kjøp det hos optiker,da vet du at du får riktig) og briller hvis du har.eneste gangen jeg har opplevd at de har falt ut er hvis linsene er tørre.

Definitivt linser, men briller i bakhånd. Noe sier meg at briller er litt irriterende å ha på - vil sikkert dugge litt midt oppi det hele..?

Åh sånn ja :) Nei, nå har jeg brukt linser i 16 år, og så lenge de passer ordentlig og er av god kvalitet klarer de ikke krølle seg bakover, de kan dette ut, men det er vanligere om det blir tørre :) Så øyedråper og ekstra linser er nok lurt. Jeg har linser som er på i 14 dager av gangen, har brukt det de siste 2 åra omtrent, og de eneste gangene jeg har opplevd trøbbel med de er i verste pollensesongen, om de blir tørre da :)

Jeg ville tatt med ekstra linser ,samt briller... Jeg måtte ta av brillene med førstemann når det ble ks, så når de endelig skulle vise meg babyen min, så jeg ingenting... DEN var kjip!

Så med minstemann hadde jeg skaffet meg linser, sa ingenting om det, og hadde de under hele fødselen, samt under ks...

Kommer ikke til å si noe under ks denne gangen, jeg ser virkelig ingenting uten briller... + 7,75 og +8 tilsvarer IKKE et godt syn!

høhø.. nei vi føder ikke med øya, men når jeg fødte første skal jeg love deg jeg var blodsprengt i øynene etter og ha preset han ut.. Presse nok helt feil , for skjedde ikke med nr 2 ;)

Back
Topp