Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt linser i mange år og har aldri opplevd at de har "krølla" seg bakover. Men det kan bli litt sårt hvis det blir mye tårer og er nok lurt å ta med øyedråper som passer til dine linser (kjøp det hos optiker,da vet du at du får riktig) og briller hvis du har.eneste gangen jeg har opplevd at de har falt ut er hvis linsene er tørre.Haha, nei føde med øya gjør vi heldigvis ikke Men jeg tenker mer om jeg kommer til å gråte mye osv. Men er vell best å ha de på. De krøller seg vell ikke 'bakover'?... Som dere forstår har jeg ikke brukt linser så lenge, hehe.
Haha, nei føde med øya gjør vi heldigvis ikke Men jeg tenker mer om jeg kommer til å gråte mye osv. Men er vell best å ha de på. De krøller seg vell ikke 'bakover'?... Som dere forstår har jeg ikke brukt linser så lenge, hehe.
høhø.. nei vi føder ikke med øya, men når jeg fødte første skal jeg love deg jeg var blodsprengt i øynene etter og ha preset han ut.. Presse nok helt feil , for skjedde ikke med nr 2Haha, nei føde med øya gjør vi heldigvis ikke Men jeg tenker mer om jeg kommer til å gråte mye osv. Men er vell best å ha de på. De krøller seg vell ikke 'bakover'?... Som dere forstår har jeg ikke brukt linser så lenge, hehe.