Linser på nettet

TulleHøna

Forumet er livet
Noen med skjeve hornhinner som bestiller linser på nett? Hvor? ? Jeg har prøvd på lens.com , men de nekter uten dokumentasjon fra optiker. Men Jeg får ikke noe dokumentasjon fra han

Hva er galt med vanlig optikkerda? (Litt over middels redd for øynene mine :p )

kan jo prøve www.lensit.no

jeg bestiller derfra.Fin pris og pakke i postkassa etter 2-3 dager.Aldri tull :)
Har skjeve hornhinner selv,men har bare i samarbeid med optiker økt styrken på linsene så jeg slipper spesielle linser...

kan jo prøve www.lensit.no

jeg bestiller derfra.Fin pris og pakke i postkassa etter 2-3 dager.Aldri tull :)
Har skjeve hornhinner selv,men har bare i samarbeid med optiker økt styrken på linsene så jeg slipper spesielle linser...

Dette så lurt ut! Jeg betaler 1800 for 3 mnd m/linser hos optiker, blir det billigere på nett? Og hvordan får du frem i bestillingen at du har skjeve hornhinner?

Dette så lurt ut! Jeg betaler 1800 for 3 mnd m/linser hos optiker, blir det billigere på nett? Og hvordan får du frem i bestillingen at du har skjeve hornhinner?

Spørs hvem merke man har.Jeg har bare økt styrke på vanlige linser,som jeg ble enig sammen med optikeren i nærområdet som tok testen.

De som er for skjeve hornhinner heter toriske linser;http://www.lensit.no/kontaktlinser/toriske-linser
Du kan jo se om du finner merket ditt og om det er billigere.Ser det er gratis frakt der akkurat nå :)

Da skal jeg prøve lensit :) jeg nekter å betale optiker-pris

Takk :)
Ja de vil ha papirer på at jeg må ha de linsene :/
så rart. Jeg bruker iallefall som regel lensway eller lensstore, og de er ikke så vrang og jeg sparer flere tusen i året på linser ved å bruke linsepriser. Tilbudshore, haha.

Jeg bruker shopping4net.no, tror de sender fra Sverige. Betaler ca 400 kr for 3 mnd med linser. Har skjeve hornhinner, og går på årlig kontroll hos optiker. Han sjekker at jeg har riktig "helling" på linsene som jeg bestiller.
Han sier at han ikke kan matche prisen ifht de linsene jeg bruker, så han er fornøyd så lenge jeg passer på å komme på kontrollene for å se at alt er bra.

Handler av prinsipp ikke mine linser på nett, prøver å støtte opp om de lokale butikkene så godt jeg kan. Er litt vanskelig å få hjelp i fra nettbaserte firma når jeg treger akutt hjelp...

Bestiller på Lensway. Kan kun bruke mnd linser pga skjeve hornhinner:/

Shopping4net.com og Lenson.com

Jeg sjekket ut litt og fant ut at det ikke var mange kr jeg ville spare på å kjøpe linser på nett..
Når jeg likevel må gå til linsekontroll en gang i året minst,som jeg da må betale for..

Nå betaler jeg 540 kr i mnd for linser og da er to kontroller inkludert..

Da jeg sjekket priser for et par år siden viste det seg at optiker var billigst for meg pga skjeve hornhinner.

Da jeg sjekket priser for et par år siden viste det seg at optiker var billigst for meg pga skjeve hornhinner.
Her er det 3000 kr forskjell fra optiker til nett. Jeg nekter å bruke så mye hos optiker

Her er det 3000 kr forskjell fra optiker til nett. Jeg nekter å bruke så mye hos optiker
Er nok litt forskjell fra optiker til optiker da. Mener det var Brilleland jeg brukte.

Back
Topp