linnpinn...

Mayb31

Elsker forumet
Heisann.. får ikke svart på innlegget dit da det sikkert er noe iveien med server eller noe sånt.

Men jeg så at du var fra Skodje og at du spør om fødselsbrev.
Siden du er fra Skodje så skal du vel føde på Åse?

Jeg fødte min datter der, er selv fra Tennfjorden. Jeg sendte aldri inn noe fødselsbrev... ba bare om det jeg ønsket meg når jeg ankomm

skal føde på åse ja!
tror jeg skal skrive ned, og så bare leverer jeg det når jeg kommer til føden når jeg er i gang! [:)]
Er de greie der??

jeg var på omvisning på åse sykehus i går.det virka som en trivelig gjeng.jordmora som viste oss rundt var i allefall kjempehyggelig.fikk masse info!! du bør absolutt ta en tur på omvisning.bare ring på føden så får dere avtalt ett tidspunkt.[:)]

He vør på fødeavdelinga allerede e [8|] Å den jordmora e fikk da virka no veldig grei..Men er med på svangerskapskurs her inne, så e skal ut igjen på omvisning 14 februar, regna me at e får sjå litt meir da. Men fødselsbrev? Har aldri hørt om det før..

Heisann! jeg fødte også på åse første gangen... og jeg ble kjempefornøyd, var veldig hyggelige der....opplevde i alle fall ikke noe negativt! [:D]

jeg var på omvisning på åse sykehus i går.det virka som en trivelig gjeng.jordmora som viste oss rundt var i allefall kjempehyggelig.fikk masse info!! du bør absolutt ta en tur på omvisning.bare ring på føden så får dere avtalt ett tidspunkt.

Har lyst på omvisning jeg også! [:)]
Ringte dere bare på føden å spurte? Vet om ei venninne som skal på omvisning der, men det var gjennom svangerskapskurs, å det har ikke jeg tilbud om her på skodje! [:-]

Kan ikke du spør vennina di om hun kan få deg med gjennom hennes kursa da?
Viss ikke så er det nok bare å ringe så får du avtalt time for visning.

Jeg var utrolig fornøyd med de på føden,men som førstegangsfødende så var jeg "bare" fornøyd med de på barsel.
Ikke det at det var noe spes. galt,men synest infoen var dårlig. Jeg er da ikke av de som spør mest, så jeg gikk glipp av en del...
Men ingenting å være redd for de tar godt vare på deg og du får det godt der!

Tips! Når du er på barsel så ta en kikk i nattbordskuffen,der ligger noen små "toppe" med hull i...de skal brukes på hånddusjen på badet...
Fant dette ut etter at jeg var kommet hjem, forstod ikke hva disse skulle brukes til jeg [&:]

LYKKE TIL!!!!

Kan spørre henne, viss ikke så ringer jeg!

Håper de er like snille når jeg skal dit!! [:D]

Å takk for tipset.. [;)]

jeg bare ringte på føden.nr står i katalogen.er som regel noen uker ventetid så kan være greit å ta det så snart som mulig! lykke til!

okey, takk! [;)]
ringer i morra eller noe jeg da.. skal bli spennende! blir liksom litt mer virkelig når jeg får se føden osv![:D]

Back
Topp