*Linnie*

LilleLisska

Forumet er livet
Ho der lykkelita* lagde mye styr i tråden din på generelt.. [&:]

Derfor lægg æ ikke ut sånne tråda som kan bli til diskusjon der inne [8D]

Her e tråden det e snakk om for den som lurte:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=13926914

Jeg tror rett og slett at mange av de som lager sånne sure innlegg bare gjør det på pur f*** jeg... Ihvertfall mange av dem. Hva tjener de på ved å lage sur stemning da? ingenting! Glad jeg er her jeg. Er så å si aldri på noen andre forum[:)]

ORIGINAL: naftaline

Blir litt lei av sånne tåpelige diskusjoner jeg også. Har akkurat lest hele. (Jepp alle svarene.. [8D]) Blir for dumt når enkelte styrer slik.

Jeg la ut en liten klage på at svigermor mener jeg bør slutte å amme. ALLE hengte seg opp i hvor mye mat M får, hvorvidt jeg hadde melk nok eller ikke, og hvorfor han ikke sover på natta. [:D][:D]

Synes enkelte svarer så utrolig surmaga! Min tråd tidligere idag om å lese alle innleggene ble jo nedrent av skikkelig sinte folk. Fullt lov å være uenige, men det går an å si det på en ordentlig måte.

Linnie:  Jeg er sååååååå enig med deg, må gå an å ta litt hensyn! [:)]

Leste hele tråden selv, alle svarene å [;)]

Jada, er lov å være uenig, men det finnes en grense altså!
De tror de er allvitende hele gjengen! [;)] Litt morro å tirre de opp å da! [:D]

Enig med deg jeg å Linnie [;)]

Jeg er enig med Linnie altså, og klarte ikke la være å skrive litt..hehe.. [:D][:D]

Tror mange der inne bare er ute etter å "hevde" seg altså.. Bare være vrang for å være vrang! [>:] Er jo som regel de samme som "lager tull".. [8|]

jeg er veldig eni linnie:) forelda må ta litt hensyn!:)  jeg selv går ikke ut før 9 med odd andre.:)

Er tråden blitt sperret eller+?[8|]
Skulle inn å endre på min, men det gikk ikke[8|]

ORIGINAL: *Linnie*

Takk alle sammen[:D] Hehe, ja..det er klart..noen er bare ute etter å kverrulere. Og som du sier Lisska; det er litt morro å tirre dem og[8D]
Men føler egentlig at jeg bare har sagt det jeg mener, ville jo høre hva slags oppfatning folk hadde.. Men når folk bare kverrulerer og alt blir usaklig, da blir det for dumt!!

Ja, dæm blir jo så suur [:D]

Back
Topp