LINNI

Venter_på_3de_spire

Forumet er livet
Ikke min stil,men vil hun vise seg fram så værsegod!

ORIGINAL: Rico82

samme her:p

Hehe...litt enig med deg jeg[;)]Synes det var litt stilig...Hun ser ganske sprek ut etter et ks[:)]
ORIGINAL: Ana82

Vet du hva? Selv om jeg kan lett tenke nek om sånne folk, jada veldig dømmende, så synes jeg det står respekt av det der. Å være såpass trygg på seg selv..(eller såpass i ammetåka? [8D] ) Og ikke minst har hun jo kommet ut som ganske blond bimbo før, hun går jo helt imot det plastikkmodellsøppelpisset av et image hun har bygd seg opp. Så ja, jeg synes det er kult når folk går imot strømmen sånn

Er man veldig opptatt av utseendet så er det galt, er man ikke det så er det galt og [;)]

ORIGINAL: Ana82

Vet du hva? Selv om jeg kan lett tenke nek om sånne folk, jada veldig dømmende, så synes jeg det står respekt av det der. Å være såpass trygg på seg selv..(eller såpass i ammetåka? [8D] ) Og ikke minst har hun jo kommet ut som ganske blond bimbo før, hun går jo helt imot det plastikkmodellsøppelpisset av et image hun har bygd seg opp. Så ja, jeg synes det er kult når folk går imot strømmen sånn

Er man veldig opptatt av utseendet så er det galt, er man ikke det så er det galt og [;)]

Syns det er tøft gjordt jeg...viser at hun ikke tar seg selv så høytidelig og det står det respekt av. Hun er ikke smarteste kniven i skuffen,men hun har faktisk vist mange bra sider av seg selv under graviditeten og nå etter på med ting hun skirver på bloggen ol. Syns dama er dum, men alikevel litt kul...hehe[8D]

ORIGINAL: Rico82

Hun hadde ikke lagt mye på seg

Linni er noe av det teiteste jeg vet om, men å legge ut det bildet syns jeg var litt kult av henne[;)] Bra at folk som lever av utseende sitt ikke tar seg selv så høytidelig hele tiden[:)]

Ikke liker jeg dama, og ikke ville jeg stilt opp sånn selv,
og selv om hun er oppmerksomhetssyk...

-Det står respekt av det der syns jeg!
Det er flott at en som lever på et venligvis *perfekt* ytre kan vise seg slik.
Tenk på alle dem som lever i troen om at magen forsvinner med bebisen,
og at det bare er å hoppe rett inn i gamleklærne igjen...

Takk Linni! :)

synes hun er tøff jeg... har ikke vi alle flydd i nettingundebukser og bind på størrelse med flyvinger hahaha... [:D]

Hun ga jo nettingtrusen en ny look da, litt sånn R&B touch.....hehe. [8D] Synes også det viser at hun ikke tar seg selv så altfor høytidelig! Morsomt bilde!

Er ikke overraska nei!!
Men jeg hadde aldri i livet gjort det...har ikke tatt bilde av det for å ha det privat en gang, ikke en gang sambo så meg i de trusene!

Men klart, hver sin lyst!

Back
Topp