Venter_på_3de_spire
Forumet er livet
http://www.seher.no/822949/linni-meister-viser-magen-etter-fodselen
Hadde dere delt et sånn bilde av dere selv med omverdenen????
Hadde dere delt et sånn bilde av dere selv med omverdenen????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rico82
Ikke min stil,men vil hun vise seg fram så værsegod!
ORIGINAL: Ana82
Vet du hva? Selv om jeg kan lett tenke nek om sånne folk, jada veldig dømmende, så synes jeg det står respekt av det der. Å være såpass trygg på seg selv..(eller såpass i ammetåka? [8D] ) Og ikke minst har hun jo kommet ut som ganske blond bimbo før, hun går jo helt imot det plastikkmodellsøppelpisset av et image hun har bygd seg opp. Så ja, jeg synes det er kult når folk går imot strømmen sånn
Er man veldig opptatt av utseendet så er det galt, er man ikke det så er det galt og [;)]
ORIGINAL: Ana82
Vet du hva? Selv om jeg kan lett tenke nek om sånne folk, jada veldig dømmende, så synes jeg det står respekt av det der. Å være såpass trygg på seg selv..(eller såpass i ammetåka? [8D] ) Og ikke minst har hun jo kommet ut som ganske blond bimbo før, hun går jo helt imot det plastikkmodellsøppelpisset av et image hun har bygd seg opp. Så ja, jeg synes det er kult når folk går imot strømmen sånn
Er man veldig opptatt av utseendet så er det galt, er man ikke det så er det galt og [;)]