Linni

Blowout

Forelsket i forumet
Er inne her og sniker litt å da så jeg at du var her og jeg ble utrulig glad for å se deg igjen :)

Utrulig morro at du nå er gravid igjen og jeg skal krysse alt jeg har for at dette nå skal gå bra for dere denne gangen for det unner jeg dere virkelig.

Varme klemmer fra tidligere Quotequeen som før det var Marre inne på før svangerskapet for noen år siden.

Hei hei :-)
Ja det var noen år si ;-) Ja kan bli spennende dette, var ikke planlagt denne gang slutta av da etter jeg mista 3 ganger etter Stine Louise. Men er ikke alt vi styrer over og nesten torsdag går maen inn te å kappe strengen. Etter alt som er me Ole Martin og svulsten de fant på Stine Louise så tenkte vi det var nok he he he. 

Hvordan går det me deg? 

Ja vet dere har hatt det utrulig tøft å håper virkelig at ting roer seg for dere å ikke minst at alt går bra i dette svangerskapet og at dere får et friskt å raskt barn.

Har tenkt utrulig mye på dere å har håpet at dere skulle ha det bra for vet jo dere la prøvingen på hylla etter den siste SA du hadde.

Vi har enda ikke fått noen liten til har blitt gravid en del ganger men det har endt i SA og har hatt en del pauser i prøvinga paga forskjellige grunner og nå så tar vi liksom ting litt mer som de kommer, følger med tempen hver syklus og EL tester rundt de dagene jeg vet at jeg vil ha EL, dette har jeg gjort for å vite når den berømmelige TR kan finne på og komme for plutselig så finner syklusen min ut at den skal tulle med meg og da er det greit å ha kontroll på det hele, Jeg er nå 4 DPO så blir spennende og se om denne syklusen ender opp i en spire som klarer og holde seg fast og dersom vi skulle være så heldig at det klaffer får jeg termin 1 januar 2013.

Back
Topp