linni

Hadde et svangerskap som var helt jævligt sist med masse blødninger, vannavgang i uke 22 som gikk 6 ganger frem til uke 28. Da fikk jeg infeksjon og ble tatt med haste keisersnitt.
Har invilga det denne gangen og men legen vil helst slippe det p.g.a. det ikke er så bra.
Da fikk jeg tilbud om å settes i gang sånn jeg har full kontroll på når ting skal skje og jeg ikke får panikk.
Har slete veldig med å bli gravid igjen etter sist svangerskap og klart nå til slutt å slutte på prevansjon og kasta meg i det, har kun vært de siste ukene jeg har kost meg med å være gravid helt til uke 32 var jeg nervervrak på at noe galt igjen kunne skje.
Håper du har fått litt svar på hvorfor. Er det noe mer du lurer på så bare spør så skal jeg prøve så godt jeg kan med å svare [:D]

Har du og termin den 9 januar???

heisann. da forstår jeg deg godt. kjempebra at alt har gått fint denne gangen og at du har fått en dato å forholde deg til[:D] jeg har termin 6 januar jeg...nå er det jammen ikke lenge til de små ligger i armene våre...gleder meg sååååå[:)]

Sånn var det med min og så jeg lagde en ny med termin på to dager før og da ble den rett [:D]

Back
Topp