Linni masa seg til keisernsitt ja

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Men nå har hun bestemt seg for å føde vanlig :  http://linni.blogg.no/1245777468_idag_bestemte_jeg_meg.html

[;)]

Er det virkelig så enkelt å få keisersnitt? da kan jo alle si at dem er syyykt redde da, nei kjendis statusen spiller vel inn...

ORIGINAL: BlessItBe

Er det virkelig så enkelt å få keisersnitt? da kan jo alle si at dem er syyykt redde da, nei kjendis statusen spiller vel inn...

Hvis man har seriøs fødselsangst så er det ikke så vanskelig å få keisersnitt så vidt jeg vet hvertfall. Men uansett er det jo posetivt at hun ønsker å prøve å føde naturlig[:)]

Det er jo flott at hun har fått snakket med noen om angsten for å føde - kjendiser kan jo få fødselsangst de som alle andre[;)]

Ja, er jo bra hun vil føde vanlig :) [:)]
Jeg har angst for keisersnitt igjen jeg, så det går vel begge veiene :P

jeg er som deg, skikkelig angst for å måtte ha keisersnitt. Skal de kutte i meg, så må jeg ha full narkose. [8D]
Så håper jeg slipper det om jeg skulle bli gravid igjen..

ORIGINAL: AB

jeg er som deg, skikkelig angst for å måtte ha keisersnitt. Skal de kutte i meg, så må jeg ha full narkose. [8D]
Så håper jeg slipper det om jeg skulle bli gravid igjen..

huff ja, tanken på at noen skal skjære i magen min er helt forferdelig! Håper jeg slipper d :)

Ja ja, hvis hun trodde ks er en enkel utvei har hun et passe forvrengt bilde av virkeligheten...

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ehh.. kan ikke kjendiser ha fødselsangst de eller? tror jeg hadde fått en del kjeft hadde jeg sagt at noen her inne hadde masa seg til ks...

mm!Du skal også ha tålig angst for å la noen operere deg "unødvendig".Hilsen ei med fødselsangst!!

ORIGINAL: Elimor

Det er jo flott at hun har fått snakket med noen om angsten for å føde - kjendiser kan jo få fødselsangst de som alle andre[;)]

Neinei.. så fort en kjendis får ks er det fordi de er så redde for og øddlegge seg nedentil [8|][:D]

Man kan faktisk være veldig redd for ting når man er kjendis også, og jeg fikk selv tilbud om KS når jeg skulle ha minstemann.. Hadde sinnsyk fødselsangst og blei kvelm bare av ordet fødsel.. OG jeg er ikke kjendis [;)]

SYns det er flott hun vil prøve føde vanlig.. Tøff er hun [:)] Lykke til Linni!

Operere seg frivillig?
Nope...
Va dritredd for min operasjon i halsen .sov ikke de siste nettene før operasjonen..

Syns d e veldig bra at hun tør si hun er redd og at hun skal prøve å føde naturlig !!!

ORIGINAL: GuttasMamma!

ehh.. kan ikke kjendiser ha fødselsangst de eller? tror jeg hadde fått en del kjeft hadde jeg sagt at noen her inne hadde masa seg til ks...

mm!Du skal også ha tålig angst for å la noen operere deg "unødvendig".Hilsen ei med fødselsangst!!

syns detta var en teit tråd jeg !

mm!

Back
Topp