Linky's krigsdagbok!

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Da er slankekrigen i gang og dette er min nye oversikt!

Jeg begynte å slanke meg 25. februar. Da var jeg 95,5 kg, og bare 0,5 kg lettere enn jeg var på siste veiing før jeg fødte sønnen min. Siden det har jeg gått ned 12 kg, og er nå lettere enn jeg har vært på MINST 5 år. Men jeg er langt fra målet mitt enda.

Jeg går for 75 kg i første omgang, og så tar jeg det derfra.

For å gjøre det lettere for meg selv legger jeg inn linken til min gamle oversikt her: HER

Startvekt: (29.08) 83,5 kg


Trening:
Jeg vurderer å prøve meg på TurboFire, det ser litt morsomt ut. Men blir kanskje litt avansert for ei med to venstrebein. Hvis det er det velger jeg heller å bruke Jillians videoer. I tillegg blir det trilleturer og så jogger jeg et par ganger i uka, skal prøve å få til MINST 3 ganger i uka utover høsten.

Kosthold:
Fortsetter med "det jeg vil, når jeg vil" metoden. Der jeg kutter NED ikke UT. Alt som er forbudt blir i mine øyne uimotståelig, derfor velger jeg å gjøre det på denne måten. Jeg kunne sikkert gått fortere ned dersom jeg bare spiste sunne ting, men jeg går for en metode jeg kan leve med resten av livet heller, så får det ta den tiden det tar! Når det er sagt kommer jeg nok til å være litt strengere med meg selv under slankekrigen for å tilfredsstille konkurranse instinktet. De neste 10-12 ukene er jeg KRIGER!!! =)
 
litt morsomt å se at vi veide akkurat det samme i går 29.08 og at vi har samme mål (75kg)ser også at du benytter samme metode som meg på kosthold Men dette KLARER du!!
 


GreteRenate88 skrev:
litt morsomt å se at vi veide akkurat det samme i går 29.08 og at vi har samme mål (75kg)ser også at du benytter samme metode som meg på kosthold Men dette KLARER du!!


Nei så stilig!! VI klarer det mener du vel!! Dette går så bra atte!
 
Good news, and bad news!!

Good news:
Jeg har vært på jobbintervju i dag jeg.. og jeg fikk jobben!! Begynner neste tirsdag!

Bad news:
-Jobben er drittdårlig betalt (men bedre enn ingenting)
-Det blir mindre tid til trening
-På pauserommet har de sånn stor automat FULL av sjokolade! Skal bli hardt å holde seg unna den når dagene blir lange ;) PLUSS at det sto 2 svære konfektekser på bordet! hurra! :p

 
Back
Topp