Linker til etterhvert nyttige nettsider...

Pijah

Forumet er livet
Jeg ser at det i den siste tiden er lagt ut en del linker til nettsider vi kan få bruk for en eller annen gang i løpet av svangerskapet, og det er jo litt dumt om disse skal forsvinne bakover i rekkene slik at vi ikke finner vi de ikke når vi trenger de..

Tenkte derfor at vi kan lage en liste over viktige linker til forskjellige sider og få lagt den inn på de viktigste topp-trådene.
Send meg en PM når dere finner noen spennende nettsider dere mener at vi bør ha lett tilgjengelig, så oppdaterer jeg det i øverste innlegget her.

pleieprodukter:
http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754

mamma og babyklær:
www.engulknapp.no (retroklær for babyer, åpner ikke før i midten av mars)
www.nine.no
www.bittelillevennen.com
www.klubben.no
www.nine.no
www.motherhood.com
www.mammashop.net/
www.divax.no/group.asp?group=2&sub=2
www.mammaogmeg.no/index.php?osCsid=79e06719f69bcddd9ead66c9f3781e6b
www.barnekompaniet.com/
www.laredoute.no/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=2461&PageId=442
www.mammanett.no/nettbutikker.html
www.alexi.no/index.php?cPath=742&osCsid=c538c4787271e93a87222b9a758ae6a4

putter inn når forslagene kommer inn...

utstyr:
www.babykos.no
www.klubben.no
www.lilleprinsen.no

diverse:
www.barnevognskilt.no
www.ammetaka.no/linker.php#gravidogbaby
www.barnerommet.no

osv.. hvis noen har noen andre kategorier vi trenger linker til, så gi meg forslag![:)]

Husk å skrive inn hvilke kategorier linkene deres tilhører også.. [:D][:D]

Dytter opp igjen denne, kom med forslag jenter!!!

Du har også barnerommet.no - Vet ikke helt hvilken kategori den hører under, diverse kanskje??[:)]

Ikke tenk på det da, Savannah.. [:D] jeg begynte som sånn listedame jeg og skjønner du, men det er så mange flinkiser som har tatt over, så da trenger ikke jeg lage fler.. hehehe.. bare opprettholde den jeg har.. [:)]

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: Pijah

Ikke tenk på det da, Savannah.. [:D] jeg begynte som sånn listedame jeg og skjønner du, men det er så mange flinkiser som har tatt over, så da trenger ikke jeg lage fler.. hehehe.. bare opprettholde den jeg har.. [:)]

Puh, det var bra [:D]

Haha, du er søt du Savannah! Trodde du i fullt alvor at jeg kom til å bli fornærma på deg?? Kanke det vøtt... [8D][:D]

Haha.. Da hadde jeg gjort det for lenge siden, når jeg så at du laget den andre listen..
Har sitti her HELT siden da og vært irritert på deg, men ikke sagt noe.. Ehh.. NOT!! Hehehehehe... [:D][:D][:D][:D]

Kjekt med lister, vi LIKER lister! hihi..

Det er jo den listen som ligger i hovedinnlegget her det da, din vims... [8D][:D]
Ligger en liste til i topp-trådene også...

ORIGINAL: ventejente

skjønner ingenting, men dyttet de to andre listene opp...? [8|]

HÆ?? Er det tre lister da? Hvis du ser i det aller første innlegget i denne tråden, så ligger det linker til en haug med nettsider.. Savannah har laget en som heter Oversikt: linker mammaklær i tillegg.. Begge disse ligger på første siden her inne nå, OG de ligger linket til i topptrådene.. hehe..

Jada... Med tanke på at denne tråden er laget den 24 januar, og de to andre den 8 april, så er jo de trådene gamle..

Det ligger nå tre tråder som inneholder linker til mammaklær/baby/utstyr..

De heter:

Oversikt: linker mammaklær (Savannah sin fra april)
Oversikt: linker babyklær/utstyr (den som du har laget i april ventejente)

og

Linker til etterhvert nyttige sider (som er denne tråden her, som jeg laget i januar)

Henger du med nå snuppa?? Hehehe..

Hehehe.. Jeg tror ikke det er flere enn disse tre, lå en gang en haug med linker på generell, men de er sletta fordi at hun som administrerte de, sletta seg.....

Men jeg tror vi klarer oss med tre tråder her inne eller?? [8D][:D]
Blir jo rooooooot hvis vi lager enda flere...

Back
Topp