Linka

Hanna C

Gift med forumet
Fikk du pm av meg?

Dytter opp på førstesia - så Linka kan se den..[8|]

ORIGINAL: Hanna C

Fikk du pm av meg?

Hei vennen...
Fikk pm av deg nå. Kan alltids ta den en annen da serru. itt`no problem.

I natt ja.... vel med korte trekk....
Jeg la meg rett etter du sa natta og da sov Alexander litt... ca en time... så holdt han det gående til klokka halv fire i natt... sutret og bar seg. Jeg gav mat, smokk, kos, ikke kos, sang og hadde på uro, men ingenting hjalp. Så klokka halv fire sovnet han og da våknet Christian for han måtte tisse. Han lærer å ikke bruke bleie så jeg kan ikke avfeie han heller. Så opp igjen og ut på do. Sovnet vel rundt klokka halv fem i morges.
Opp igjen klokka ni da unga våknet og på barseltreff klokka ellve.

Sliten ??? Jeg ????
Vel... så slik ut i morges :

Klem

Huff, ikke rart du er sliten da, vennen... får håpe at det blir noen ordnings på det snart da! Det var bra at du ringte sykehuset, for som du har sagt, og som de sa, det er IKKE normalt dette her.. Stakkars gutten din da, har så vondt av han..fatter ikke at legevakta bare avfeier slike tilfeller![:@] Blir helt oppgitt jeg... Du har ikke noen i din nærhet som kan hjelpe deg litt da, sånn at du får i hvert fall en natt søvn?

Tenker masse på dere!

Stor *holde rundt* klem!

Huff, ikke rart du er sliten da, vennen... får håpe at det blir noen ordnings på det snart da! Det var bra at du ringte sykehuset, for som du har sagt, og som de sa, det er IKKE normalt dette her.. Stakkars gutten din da, har så vondt av han..fatter ikke at legevakta bare avfeier slike tilfeller![:@] Blir helt oppgitt jeg... Du har ikke noen i din nærhet som kan hjelpe deg litt da, sånn at du får i hvert fall en natt søvn?

Tenker masse på dere!

Stor *holde rundt* klem!

Takk vennen. Holder motet opp her hjemme. Har jo mamma som kan hjelpe, men vil ikke sette han bort og utdette dem for dette. Mamma satt her isted når jeg hentet sambo på jobb og når Alexander våknet fikk han et skikkelig anfall. Mamma sa han ble blå og hu måtte nesten holde han på hodet for å få opp slimet. Skremmende for henne og det skjønner jeg. Så vi snakket om det og hu ville helst ikke ha han hos seg før han ble bedre. (om natta altså) i tilfelle noe alvorlig sku skje. Og det skjønner jeg godt.
Klem

Du er så tapper Linka!![:)]
Vil du være en av mine helter?[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Du er så tapper Linka!![:)]
Vil du være en av mine helter?[8|]

Takk vennen... det er kos at du syntes det.. noen ganger føler jeg at jeg har ventet for lenge.
Kan du være helten  min da ??? Som har holdt ut med helsesøstra fra helvete ???
Klem

Føler meg ikke verdig til å være din helt, men om du ønsker det så skal jeg ikke nekte[;)]

ORIGINAL: Linka

Tenker masse på dere!

Stor *holde rundt* klem!

Takk vennen. Holder motet opp her hjemme. Har jo mamma som kan hjelpe, men vil ikke sette han bort og utdette dem for dette. Mamma satt her isted når jeg hentet sambo på jobb og når Alexander våknet fikk han et skikkelig anfall. Mamma sa han ble blå og hu måtte nesten holde han på hodet for å få opp slimet. Skremmende for henne og det skjønner jeg. Så vi snakket om det og hu ville helst ikke ha han hos seg før han ble bedre. (om natta altså) i tilfelle noe alvorlig sku skje. Og det skjønner jeg godt.
Klem

Huff, jeg hadde blitt så redd!! Tror ikke jeg hadde taklet det så bra som du gjør.. Hadde vel fått hysterisk anfall.. Forhåpentligvis går det bedre om ikke så lenge..

Fiorelina : Selfølgelig er du verdig.

Hanna C : Utrolig hva man holder ut med. Og den dumme legen på legevakta spurte meg om det var min første. Da jeg sa at det var nr to så han på meg og sa : men da er du jo erfaren da jo...... Eh.... Christian var ALDRI syk når han var liten.... erfaren du lissom...
Klem

Hanna C : Utrolig hva man holder ut med. Og den dumme legen på legevakta spurte meg om det var min første. Da jeg sa at det var nr to så han på meg og sa : men da er du jo erfaren da jo...... Eh.... Christian var ALDRI syk når han var liten.... erfaren du lissom...
Klem

Erfaren??? Hallo!! En unge som hoster til han blir blå i ansiktet, nei det er jo så enkelt så.....er det mulig??? Det er ikke noe man "venner" seg til.. sukk....

Klem

Erfaren??? Hallo!! En unge som hoster til han blir blå i ansiktet, nei det er jo så enkelt så.....er det mulig??? Det er ikke noe man "venner" seg til.. sukk....

Nei, man venner seg ikke akkurat til det nei. Forbannade legefjott....'Klem

Nei ikke greit...Skjønner mor din og...
KAn jo ikke være noe særlig...
Du får si ifra åssen det går hos legen da!!![:)]

Back
Topp