Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hanna C
Fikk du pm av meg?
Huff, ikke rart du er sliten da, vennen... får håpe at det blir noen ordnings på det snart da! Det var bra at du ringte sykehuset, for som du har sagt, og som de sa, det er IKKE normalt dette her.. Stakkars gutten din da, har så vondt av han..fatter ikke at legevakta bare avfeier slike tilfeller![:@] Blir helt oppgitt jeg... Du har ikke noen i din nærhet som kan hjelpe deg litt da, sånn at du får i hvert fall en natt søvn?
Tenker masse på dere!
Stor *holde rundt* klem!
ORIGINAL: Linka
Huff, ikke rart du er sliten da, vennen... får håpe at det blir noen ordnings på det snart da! Det var bra at du ringte sykehuset, for som du har sagt, og som de sa, det er IKKE normalt dette her.. Stakkars gutten din da, har så vondt av han..fatter ikke at legevakta bare avfeier slike tilfeller![:@] Blir helt oppgitt jeg... Du har ikke noen i din nærhet som kan hjelpe deg litt da, sånn at du får i hvert fall en natt søvn?
Tenker masse på dere!
Stor *holde rundt* klem!
Takk vennen. Holder motet opp her hjemme. Har jo mamma som kan hjelpe, men vil ikke sette han bort og utdette dem for dette. Mamma satt her isted når jeg hentet sambo på jobb og når Alexander våknet fikk han et skikkelig anfall. Mamma sa han ble blå og hu måtte nesten holde han på hodet for å få opp slimet. Skremmende for henne og det skjønner jeg. Så vi snakket om det og hu ville helst ikke ha han hos seg før han ble bedre. (om natta altså) i tilfelle noe alvorlig sku skje. Og det skjønner jeg godt.
Klem
Fiorelina : Selfølgelig er du verdig.
Hanna C : Utrolig hva man holder ut med. Og den dumme legen på legevakta spurte meg om det var min første. Da jeg sa at det var nr to så han på meg og sa : men da er du jo erfaren da jo...... Eh.... Christian var ALDRI syk når han var liten.... erfaren du lissom...
Klem
Fiorelina : Selfølgelig er du verdig.
Hanna C : Utrolig hva man holder ut med. Og den dumme legen på legevakta spurte meg om det var min første. Da jeg sa at det var nr to så han på meg og sa : men da er du jo erfaren da jo...... Eh.... Christian var ALDRI syk når han var liten.... erfaren du lissom...
Klem
Erfaren??? Hallo!! En unge som hoster til han blir blå i ansiktet, nei det er jo så enkelt så.....er det mulig??? Det er ikke noe man "venner" seg til.. sukk....