Linka

Hanna C

Gift med forumet
Må bare si at jeg synes du virker som en kjempehyggelig person[:)] Deg har jeg lyst til å møte en gang[:)]

ORIGINAL: Hanna C

Må bare si at jeg synes du virker som en kjempehyggelig person[:)] Deg har jeg lyst til å møte en gang[:)]

Takk vennen. Det var koselig. Du skulle bare visst hvor mange av dere jeg har lyst til å møte. Men jeg er så utrolig feig. Helt siden jeg var liten har jeg aldri gjordt det bra med nye mennesker. Må virkelig ta meg i skinnet og tenke at de vil jo ikke akkurat le av meg når jeg møter dem. Det er ikke ille å møte noen alene, men når jeg kommer til steder der mange kjenner hverandre så blir jeg såå usikker.

Har møtt Star83 og det var jo kjempekoselig. Ser du ikke bor så langt unna så et møte kan man jo alltids ordne.

Klemmer fra meg

Hmmm, jeg er også sånn som du beskriver.. Har blitt litt bedre med åra, men en periode var det ille. Har lett for å føle meg utenfor liksom.. men har sakt til meg selv at jeg bare må "kvinne" meg opp[:)] Det er jo ikke så ille sånn egentlig, men kjenner følelsen

Jeg har og det litt som du har...føler jeg forsvinner litt når det er masse folk som kjenner/snakker med hverandre. Ikke misforstå, vil ikke ha oppmerksomhet hele tiden, men hadde vært fint å fått inn en settning nå og da[:D][:D]

Det er akkurat som dere sier jenter. Man føler at man forsvinner litt.
Har kjempelyst til å dra på disse treffene, men er ikke alltid jeg tør.
Må nok "kvinne" meg opp jeg også ja... hehehe...
Klem

Kunne jo kanskje prøvd å få til et møte mellom oss som ikke er så oppkvinnet enda da, så kan vi kvinne oss opp sammen, he he[:D]

ORIGINAL: Hanna C

Kunne jo kanskje prøvd å få til et møte mellom oss som ikke er så oppkvinnet enda da, så kan vi kvinne oss opp sammen, he he[:D]

Det var det beste forslaget jeg har hørt på lenge.... syntes jeg ser oss snike oss nedover gata på utkikk etter andre snikende mødre med vogn. Som en elg i jaktsesongen...

Føler jeg går gale veien jeg da.... da jeg var yngre var jeg alltid rett på sak, den som ropte høyest, og den som gikk først...men jeg har blitt myyyye stillere og roligere med åra...
men tror det har noe med at jeg var veldig usikker på meg selv for noen år tilbake....og da ble
det på en måte å hevde seg på!?!

Håper vi kan treffes en gang alle sammen her.DET hadde vert noe....er jo ikke noe problemer det, "kjenner" jo dere...hehehehe[:D]

Ja, vi kunne møtes alle sammen. De gjør det jo på sånne steder som spray o.l. Tenk deg et hotell fylt med mammaer en helg.  Morro !!!!

Jeg MÅ få møte deg neste gang jeg er østpå, Linkamoren!!
(og Selvsagt dere andre..)[;)]

Back
Topp