Linka
Gift med forumet
Da er jeg tilbake på nett igjen. Var hos jordmor i går og etter en lang prat om litt lite liv og bekymringer rundt dette bestemte hun at jeg skulle dra til Ahus. Var på regestrering, men legen var ikke fornøyd med den. Han sjekket også åpning og det var 3 cm åpning og livmormunnen var moden og klar. Det jeg trodde var Alexander som sparket nedover var kynnere sa legen. Deretter ville han jeg skulle spise og ta en ny regestrering etter det. Spiste og dro opp på føden for ny reg. Den viste at babyen hadde altfor rask hjertelyd så jeg måtte være der over natta for observasjon. Måtte faste fra kl 00,00 og ta glukosebelastningsprøve dagen etter. For å se om jeg hadde svangerskapsdiabetes. Det hadde jeg ikke og hjertelyden til Alexander var topp når vi dro hjem.
Bedre og være litt for sikker enn ikke i det hele tatt sa legen.
Hodet skal også være festet og han skal visstnok ligge 31 % over normalen.
Så derfor har ikke jeg vært på nett i to dager.
Håper alt er bra med dere andre. Fant ut at min sladrevenn jo er uten pc for tiden så derfor fikk jeg ikke sagt ifra heller.
Klem
Bedre og være litt for sikker enn ikke i det hele tatt sa legen.
Hodet skal også være festet og han skal visstnok ligge 31 % over normalen.
Så derfor har ikke jeg vært på nett i to dager.
Håper alt er bra med dere andre. Fant ut at min sladrevenn jo er uten pc for tiden så derfor fikk jeg ikke sagt ifra heller.
Klem