link til skjema??

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
har sikkert spurt om det før... men kan ikke finne det igjen,
det skjemaet som man fyller ut for å få igjen penger for medisiner...
noen som har en link til det?
har funnet et ark, men mener å huske at det var et eget for ivf brukere? eller husker jeg feil

Jeg sendte bare det jeg fikk fra sykehuset pluss et vedlegc med kontonummer og noen linjer at jeg ønsket refusjon

Lengter etter å bli gravid ♥

Du sender bare med det skrivet du får på klinikken. Husk å klistre spesifiserte kvitteringer på ark, og legg dette ved.

hm okey.... husker jeg får ark av dem at jeg har hatt forsøk, men mener å huske jeg fikk skjema der jeg skrev opp navn på medisinene, og antall kvittering med... men bare jeg får igjen pengene så spiller det ikke rolle åssen jeg sender inn, bare jeg får med alt :)

Klistre på et ark? Why?
Slik at kvitteringene ikke ligger løst, det kan jo være flere av dem. Da er det lett for saksbehandleren å få oversikt over hvilke medisiner som er brukt - det skal jo stå på kvitteringen, i tillegg til stempel fra apoteket. Jeg har opplevd å få kvitteringer i retur 2 ganger. Den ene gangen fordi navn på medisin og stempel fra apotek manglet, den andre gangen fordi sykehuset hadde gjort en feil (informasjon manglet på skjemaet fra dem). Da måtte jeg rette opp i dette og sende inn på nytt. Jeg tar alltid kopi av alt jeg sender fra meg: skjemaet fra sykehuset og ark med kvitteringer - slik at jeg har det i tilfelle avslag, eller jeg ikke får utbetalt det jeg har krav på. Men så er jeg et ordensmenneske og da ;-)

Får sjekke de for stempel og underskrift :) leggen bare kvitteringene i en mappe jeg fikk fra apoteket :)

Det var lurt! Hvis du mangler spesifisert kvittering, går du tilbake til apoteket og de skriver den ut til deg. Men lurt å ringe på forhånd - det kan ta litt tid for dem å finne frem i systemet sitt;-)

Shit. Da får jeg det i retur. Så den ene kvitteringen ikke va stempla og signert.
Ååhhhhh :confused:

Lengter etter å bli gravid ♥

Back
Topp