.Link til filmen og Manifestet.

hvorfor leser du det?? hvorfor linker du videre så andre skal lese det!
det er jo akurat det han vil. du vet det kanksje ikke selv, men vet å gjøre dette, hjelper du han med å få det han øsnket seg. du hjelper han med å vinne

Dette hjelper meg å skjønne hvor umenneskelig han er,hvor syk han er.har ikke lest alle 1500 siden nei,men jeg trenger alt jeg kan v info ofr å prøve å få noen mening oppi dette.
Har enda ikke lykkes kommer sikkert ikke til å gjøre det heller.men det fins jo ingen budskap i dette??det viser jo bare hvor syk han er.

Alle syke gærninger kommer til å lese dette, og da er det viktig at "hvermansen" leser det for å få en forståelse for hvordan de tenker.
Jeg har ikke lest manifestet enda, men har planer om å gjøre det.

Hans ønske er at så mange som mulig skal lese det. at så mange som mulig skal høre det han har og si!
for hver gang det blir lestet ned er han et steg nermere målet.

jeg vil hvertfal aldri gi han den gleden.

Dramadama skrev:
Alle syke gærninger kommer til å lese dette, og da er det viktig at "hvermansen" leser det for å få en forståelse for hvordan de tenker.

Du kan lese så mye du vil, men jeg håper ikke du noen gang kommer til å fotstå hvordan de tenker.

*lykkeligst* skrev:

Dramadama skrev:

Du kan lese så mye du vil, men jeg håper ikke du noen gang kommer til å fotstå hvordan de tenker.

Nei, jeg kommer aldri til å forstå at han kan gjøre noe sånt eller hvordan de tenker. Men det er viktig å ihvertfall prøve å forstå.
Hvordan skal vi ellers kunne forhindre at det skjer igjen?

Har ikke lest det, eller sett filmen.
Kommer heller ikke til å gjøre det.
Jeg får nok av hans syke tankegang i media. Tror virkelig at det meste vil kommer frem der.

Dramadama skrev:

*lykkeligst* skrev:

Dramadama skrev:

Nei, jeg kommer aldri til å forstå at han kan gjøre noe sånt eller hvordan de tenker. Men det er viktig å ihvertfall prøve å forstå.

Det er nok av folk som kan noe om slike ting som kommer til å lese det og prøve å forhindre at det skjer igen. Tror du det at du har lest det vil sørge for at du kan forhindre det?

Kosinus skrev:
Dette hjelper meg å skjønne hvor umenneskelig han er,hvor syk han er.har ikke lest alle 1500 siden nei,men jeg trenger alt jeg kan v info ofr å prøve å få noen mening oppi dette.
Har enda ikke lykkes kommer sikkert ikke til å gjøre det heller.men det fins jo ingen budskap i dette??det viser jo bare hvor syk han er.

hvorfor vil du forstå noe slikt?

er det i det hele tatt noe å FORSTÅ?

*lykkeligst* skrev:

Dramadama skrev:

*lykkeligst* skrev:

Dramadama skrev:

Det er nok av folk som kan noe om slike ting som kommer til å lese det og prøve å forhindre at det skjer igen. Tror du det at du har lest det vil sørge for at du kan forhindre det?

Det var da voldsomt :P
Er ikke sikkert JEG kan hindre det, men jeg vil fortsatt prøve å forstå. Det kommer til å komme frem mye dritt om dette mennesket, og jeg har ikke tenkt til å lukke igjen ørene ihvertfall.
Og jeg vil ihvertfall kunne bidra om det skulle komme til det.

Du får la være å lese det og heller stikke hodet i sanden. Det er ikke min strategi

*lykkeligst* skrev:

Dramadama skrev:

*lykkeligst* skrev:

Dramadama skrev:

Tror du ikke på enkeltmenneskets kraft? Tror du ikke at om vi alle er forberedt og har tenkt gjennom og satt ord på det vi er uenig i stiller vi som nasjon sterkere? Tror du ikke at kunnskap er makt? Tror du virkelig bare det er "de som kan noe om slike ting" som kan forhindre at syke, syke mennesker skal utløp for sine tanker, ideer og gjerninger? Tror du virkelig ikke at du og jeg kan ha noe å si, og at du og jeg kan gjøre noe nytte?

Da spør jeg tilbake: Tror du det at du ikke har lest det vil sørge for at du kan forhindre det? Og mener du virkelig at det bare er "de som kan noe om slike ting" sin jobb å forhindre at noe slikt skal skje igjen?

Back
Topp