Link til artikkel ang islamisme.. (link)

Siden den er fake, synes jeg Abid Raja skal anmelde SIAN for å ha brukt hans navn :D 

*Meya* skrev:
Siden den er fake, synes jeg Abid Raja skal anmelde SIAN for å ha brukt hans navn :D 

Er det mulig!?!?!
Trenger ikke mye vett for å skjønne at det der bare er tull forsåvidt, og han burde virkelig anmelde...

Orker ikke lese så mye av den da hele den siden gjør meg fysisk kvalm...

Ser den har skapt store krangler på facebook.. Hahaha.. Men jeg kan ikke forstå at noen lager underholdning av dette i grunn.. 

Om noen på min venneliste postet noe sånt for "underholdningens skyld" hadde de kjapt forsvunnet fra lista mi.

Lagt ut av flere faktisk.. Noen kanskje for tull, mens andre kan jeg faktisk tro at tror denne artikkelen er helt på ekte.. Dessverre..

Almyrida81 skrev:
Ser den har skapt store krangler på facebook.. Hahaha.. Men jeg kan ikke forstå at noen lager underholdning av dette i grunn.. 

Ser ikke hvordan det kan skape diskusjon jeg da, det er ett fiktivt intervju, det er ingen muslim som har sagt dette. Det er en hvit tulling med god fantasi...

Og enig med meya, hadde noen jeg kjenner posta dette, så hadde de fyki bort fra lista... Rett etter jeg hadde fortalt de hva jeg synes om slike patetiske idiotiske holdninger...

Fluttershy  skrev:

Almyrida81 skrev:

Ser ikke hvordan det kan skape diskusjon jeg da, det er ett fiktivt intervju, det er ingen muslim som har sagt dette. Det er en hvit tulling med god fantasi...

Og enig med meya, hadde noen jeg kjenner posta dette, så hadde de fyki bort fra lista... Rett etter jeg hadde fortalt de hva jeg synes om slike patetiske idiotiske holdninger...

Fordi ikke alle tror at det er fiktivt.. Derfor skaper det diskusjon.. Dessverre.. Jeg klarte ikke å tro på det etter å ha lest første setningen, men noen TROR jo faktisk at det er sånn det er.. Og jeg har sagt hva jeg mener om både artikkelen og at de tror det de gjør jeg.. 

Almyrida81 skrev:

Fluttershy  skrev:

Almyrida81 skrev:

Fordi ikke alle tror at det er fiktivt.. Derfor skaper det diskusjon.. Dessverre.. Jeg klarte ikke å tro på det etter å ha lest første setningen, men noen TROR jo faktisk at det er sånn det er.. Og jeg har sagt hva jeg mener om både artikkelen og at de tror det de gjør jeg.. 

Jeg har fordommer kjenner jeg...
Jeg er helt sikker på at alle som tror det er sånn er dumme, trenger psykisk behandling og burde vært innesperret med tvangstrøye på livstid....

SIAN tar avstand fra all form for rasisme og antisemittisme.

Å jada...

Tøsa skrev:
SIAN tar avstand fra all form for rasisme og antisemittisme.

Å jada...

Ja, fordi i følge dem, så går ikke dette med islamhat på rase. Det er jo forsåvidt sant da. 

Derfor liker jeg den engelske paragrafen bedre enn vår sovende rasismeparagraf som beskyttes av ytringsfriheten. Der har de nemlig "Hate speech" noe som hele SIAN-siden kunne bli dømt for omtrent... 

Så tragisk.... Har de ikke nok fakta å komme med, så de må dikte opp et fiktivt intervju. 

Back
Topp