Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden den er fake, synes jeg Abid Raja skal anmelde SIAN for å ha brukt hans navn :D*Meya* skrev:
Ser den har skapt store krangler på facebook.. Hahaha.. Men jeg kan ikke forstå at noen lager underholdning av dette i grunn..Almyrida81 skrev:
Fluttershy skrev:
Ser den har skapt store krangler på facebook.. Hahaha.. Men jeg kan ikke forstå at noen lager underholdning av dette i grunn..Almyrida81 skrev:
Ser ikke hvordan det kan skape diskusjon jeg da, det er ett fiktivt intervju, det er ingen muslim som har sagt dette. Det er en hvit tulling med god fantasi...
Og enig med meya, hadde noen jeg kjenner posta dette, så hadde de fyki bort fra lista... Rett etter jeg hadde fortalt de hva jeg synes om slike patetiske idiotiske holdninger...
Almyrida81 skrev:
Fluttershy skrev:
Ser ikke hvordan det kan skape diskusjon jeg da, det er ett fiktivt intervju, det er ingen muslim som har sagt dette. Det er en hvit tulling med god fantasi...
Og enig med meya, hadde noen jeg kjenner posta dette, så hadde de fyki bort fra lista... Rett etter jeg hadde fortalt de hva jeg synes om slike patetiske idiotiske holdninger...
Fordi ikke alle tror at det er fiktivt.. Derfor skaper det diskusjon.. Dessverre.. Jeg klarte ikke å tro på det etter å ha lest første setningen, men noen TROR jo faktisk at det er sånn det er.. Og jeg har sagt hva jeg mener om både artikkelen og at de tror det de gjør jeg..
SIAN tar avstand fra all form for rasisme og antisemittisme.Tøsa skrev:
Å jada...
Ja, fordi i følge dem, så går ikke dette med islamhat på rase. Det er jo forsåvidt sant da.
Derfor liker jeg den engelske paragrafen bedre enn vår sovende rasismeparagraf som beskyttes av ytringsfriheten. Der har de nemlig "Hate speech" noe som hele SIAN-siden kunne bli dømt for omtrent...