Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prisilla
Så lenge ungen ikke fryser, har den bare godt av å sove ute.
Men det er ikke anbefalt hvis tempen er -10 grader, eller kaldere.
Det er også viktig å ha på insektsnetting så ikke katter eller andre dyr lurer seg inni vogna.
ORIGINAL: Lisemor_
Ja, min gutt på 5 mnd har også sovet ute siden han var 2-3 mnd [:)]
Men nå har han fått utrinveisinfeksjon [&o] OG ørebetennelse som følge av dette. [:o]
Og igår slang svogeren min ut en kommenta om at "å, har han fått igjen for å sove ute nå!?!?!"
De er tydeligvis veldig imot det, siden de ikke har hatt sine unger ute [:@] men mini sover såååå godt ute.
Har lyst å lese litt om det, sånn at jeg kan komme med noen gode argumenter tilbake. [>:] Syns det er veldig dårlig gjort å komme med en sånn bemerkning. Det er nesten som å si at det er vår skyld at han har blitt syk, siden vi legger han ut.
ORIGINAL: Lena Levegg
Ja, min gutt på 5 mnd har også sovet ute siden han var 2-3 mnd [:)]
Men nå har han fått utrinveisinfeksjon [&o] OG ørebetennelse som følge av dette. [:o]
Og igår slang svogeren min ut en kommenta om at "å, har han fått igjen for å sove ute nå!?!?!"
De er tydeligvis veldig imot det, siden de ikke har hatt sine unger ute [:@] men mini sover såååå godt ute.
Har lyst å lese litt om det, sånn at jeg kan komme med noen gode argumenter tilbake. [>:] Syns det er veldig dårlig gjort å komme med en sånn bemerkning. Det er nesten som å si at det er vår skyld at han har blitt syk, siden vi legger han ut.
Har desverre ikke tid til å lete etter link, men vil si at det er det dummeste jeg har hørt[>:]
Ungene har alltid ligget ute, og frisk luft har aldri gjort noen syke vel?? tynn ull halselue og ulltøy innerst i en
pose, nekter å tro man blir syk av det!!
ORIGINAL: Bare Kari
Her sover hun kun ute dersom vi er ute og triller. Jeg hadde aldri turt det. Sett alt for mange eksempler på hvor fort ting kan skje. Det er ikke bare fugler og dyr og insekter, men også mennesker.. SÅ bra er det ikke å sove ute at jeg vil risikere at noe skjer. Men det er MIN mening da.. Hva andre måtte mene og gjøre legger jeg meg ikke borti
ORIGINAL: hopsideisi
ORIGINAL: Bare Kari
Her sover hun kun ute dersom vi er ute og triller. Jeg hadde aldri turt det. Sett alt for mange eksempler på hvor fort ting kan skje. Det er ikke bare fugler og dyr og insekter, men også mennesker.. SÅ bra er det ikke å sove ute at jeg vil risikere at noe skjer. Men det er MIN mening da.. Hva andre måtte mene og gjøre legger jeg meg ikke borti
Kommer vel litt an på hvordan du bor da [:)] vi triller vogna gjennom stua og har han på verandaen. Han ligger rett ved vinduet, så det er nesten som å ha han i stua [8D]
vi og..
sover han inne har han bare dupper på 20 minutter. ute kan han sove nesten 2 timer!!
ORIGINAL: thejohan
Jeg vet!!! [>:] UVI har vel ingen sammenheng med å sove ute...!?
Han ligger med to lag ull pluss dress i dunpose. Den lille veranden vår har tak og vegger på sidene, og vogna står inn mot stuevinduet, så han ligger lunt og godt.
Nå bare tenker jeg litt høyt her.. Men er ikke det litt mye klær?
Hvor kaldt er det hos dere?
ORIGINAL: thejohan
Jeg vet!!! [>:] UVI har vel ingen sammenheng med å sove ute...!?
Han ligger med to lag ull pluss dress i dunpose. Den lille veranden vår har tak og vegger på sidene, og vogna står inn mot stuevinduet, så han ligger lunt og godt.
Nå bare tenker jeg litt høyt her.. Men er ikke det litt mye klær?
Hvor kaldt er det hos dere?