Link ok?

Jansor

Blir kjent med forumet
Er 19 uker på vei og vet jeg brukte Link forrige gang, men finner ikke noe på pakken om at det er ok ved graviditet, er det greit å bruke dette? Har ikke annet i huset og er litt desperat...

Tror det går an å bruke Link, har selv gått til innkjøp av det, men ikke forsøkt enda. Er så redd for at det smaker drit.... Liker ikke å ha halsbrann og så putte innpå noe som smaker ekkelt, da brekker jeg meg. Noen som vet om det smaker ok??

Har knaska link i evigheter. Hver natt går det to stk. Det smaker peppermynte, ikke så galt det, men det er litt ekkel konsistens på tablettene, de setter seg litt i tennene så jeg må liksom grave de ut... Men de funker iallefall. Får så halsbrann at jeg brekker meg.
Men jeg har prøvd gaviscon tyggetabletter og da holdt jeg på å skumme over!!!Huff, de var ekle... FRÅDE!!!

Jeg har prøvd flytende gaviscon og det var ekkelt. Måtte holde meg for nesen og ha et glass saft ved siden av for å få bort smaken. Har derfor kjøpt Link tyggetabletter så får prøve dem når det blir for ille. Man har nå funnet hva jeg har fått halsbrann av nå, så har sluttet med appelsinjuice. Og foreløpig klarer jeg å døyve det værste med et glass melk, så venter i det lengste med de Link-tablettene.....

Eg har spist link i 2 år og du kan fint ta det når du er gravid, legen min sa at det var ingen grenser for kor mykje eg tok for det kommer ikkje inn i blodet ditt og dermed ikkje inn til fosteret. Det smaker bare mint ikkje noe annet, men ikkje prøv gaviscone om du ikkje liker ekkel smak!

Back
Topp