Wiccababe Gift med forumet 12 Des 2007 #1 Her kan du få kjøpt støvletter som passer!! Ta en kikk, mange fine her!! http://www.duoboots.no/
Wenche_tutla Elsker forumet 12 Des 2007 #3 herlig at d fins sko med litt legg rom men de var litt dyre...er sikkert ekte skinn [8|]
BlåBobler Forumet er livet 12 Des 2007 #4 Nicket mitt sier vel sitt om at jeg tilhører gruppa for de med store legger.... [:@] Jeg har allerede vært å kjøpt støvletter på duoboots. Bestilte i går, håper de kommer raskt!!! Vil ha de før jul [:)][:)][:)]
Nicket mitt sier vel sitt om at jeg tilhører gruppa for de med store legger.... [:@] Jeg har allerede vært å kjøpt støvletter på duoboots. Bestilte i går, håper de kommer raskt!!! Vil ha de før jul [:)][:)][:)]
Wiccababe Gift med forumet 13 Des 2007 #5 Du får fortelle åssen de er og hvordan servicen er når du har fått sko derfra da. Jeg har ikke surret meg til å bestille ennå, men snart hehe.
Du får fortelle åssen de er og hvordan servicen er når du har fått sko derfra da. Jeg har ikke surret meg til å bestille ennå, men snart hehe.