TiraV Gift med forumet 24 Jun 2007 #1 Masse lykke til i morgon! Du må fortelle korleis det gjekk!! Er spent på å få høyre om de får byrje behandling [:)]
Masse lykke til i morgon! Du må fortelle korleis det gjekk!! Er spent på å få høyre om de får byrje behandling [:)]
Jez Forelsket i forumet 24 Jun 2007 #2 Tusen takk vennen, vad du husker!!! Er ganske så spent nå jeg. Kommer sikkert ikke få sove[:D]
TiraV Gift med forumet 26 Jun 2007 #3 Ja, veit korleis det er!! Eg låg å maste hull i hode på mannen min natta før me skulle til samtale hehehe...alle slags ting eg grubla på.. KORLEIS GJEKK DET????? Var det greie folk som jobba der? Kva sa dei? Kva tid får de byrje etc. etc. Er spent eg, på korleis det gjekk med dere [:D]
Ja, veit korleis det er!! Eg låg å maste hull i hode på mannen min natta før me skulle til samtale hehehe...alle slags ting eg grubla på.. KORLEIS GJEKK DET????? Var det greie folk som jobba der? Kva sa dei? Kva tid får de byrje etc. etc. Er spent eg, på korleis det gjekk med dere [:D]