Linea nigra

klemm

Forelsket i forumet
Noen som har hatt denne tidligere som kan si noe om hvor lang tid det tok før den forsvant (om den i det hele tatt gjorde det)? Jeg fødte for seks måneder siden, og har den fortsatt.

Den lille jenta mi har den forresten også! Kan ikke huske å ha lagt merke til det helt i begynnelsen, men ble plutselig klar over det for noen uker siden. Andre som har opplevd det? :)

Jeg fødte for 3 mnd siden. Spurte på sykehuset, de mente den ikke forsvant men ville blekne.

Jeg hadde vel min en stund etter nr to og jenten min har den fortsatt, hun er 5 år!

Fikk ikke selv, men har lite pigment i huden:p men ene jenta på snart 6 har den:p

Måtte sjekke meg selv nå, 4 mnd siden fødsel og den er borte! Har forsvunnet så gradvis at jeg ikke har lagt merke til det tydeligvis :bored:

Forsvant (eller les nesten ikke synlig lenger) etter ca 7mnd her

Jeg hadde aldri den streken, men datteren min har hatt den i flere år. Hun er 7 nå. :)

Jeg hadde den, følte den var ganske kraftig også. Vet den var der iallefall 5 mnd etter fødselen, men jeg vet ærlig talt ikke når den forsvant. Plutselig var den borte. Ee gravid igjen nå da så spent på når den kommer igjen. Husker ikke når den kom i forrige svangerskap.

Back
Topp