Linea Nigra...

Trocky308

Blir kjent med forumet
I dag (18+1) la jeg merke til en mørk stripe opp mot naveln... den er svak men tydelig.. Flere som har fått det? Fikk høre at d som oftest var dem med møkt hår å mørkere pigmenter som finn denne, men jeg e veeeeldi hvit å lys i huden :)
 
Jeg har ikke fått den (enda) i denne omgang, men den kom ganske kraftig de to andre graviditetene. Veldig lys i huden her også :)
 
Jeg har også fått den, kom sist helg :)

Fikk den også sist (er og lys).
 
Ikke foreløpig, og sist kom den ikke fram i det hele tatt:)
 
Sist vistes den ikke før etter fødselen. Plutselig hadde jeg stripe der :p
Det sies at den vises bedre med gitt i magen enn jente,men det er nok bare en myte :)
 
Her er magen min 3 mnd etter fødselen sist, jeg så ikke uuuuut! :hilarious: Så skikkelig skitten ut, men det gikk bort til slutt. Hadde ikke så markant strek før etter ho kom ut tror jeg :p

image.png
 
Jeg er idag 18+6, og er lys i huden og håret. Og har de siste dagene kunnet tyde en strek...
 
Jeg fikk sist. Husker jeg irriterte meg over at det tok lang tid etter fødselen før den ble borte, men borte ble den :) Har ikke anntydning til det enda denne gangen, men husker ikke helt når den dykka opp sist.
 
Jeg har fått en fin strek på magen :) ikke en sterk en. Endelig noe som viser at jeg er gravid ;)
 
Får den ikke før helt på tampen av graviditeten, og den er ikke så mørk hos meg. Jeg har lys hud, men mørkt hår.
 
Back
Topp