Linea Negra - har du?

Kjøttmeis

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Min linea Negra dukket opp alt i uke 8. Ikke veldig mørk, men klar til stede. Har også fått litt hår fra navlen og ned. Sære greier!

Jeg har vært plaget med dette i årevis, så merker ikke noe fra eller til... :-P :-(

Ja, her dukket den opp så tidlig at jeg begynte å lure på om den i det hele tatt har vært borte siden sist :P har i tillegg masse hår på magen, det har jeg hatt alle tre gangene, men det er heldigvis veldig lyst

Hadde den ikke sist så tviler på at den kommer denne gangen ;)

Begynner så vidt å vise nede på magen :) sist gang strekte den seg etterhvert helt opp til puppene :P

ingen antydning her enda, er førstegangs så den kommer kanskje senere...

Regner med det er den mørke strengen fra skambenet og opp til navlen?
Om så fikk jeg den på slutten av forrige svangeskap og den forsvant egentligen ikke, bare tonets ut litt.
Blir sikkert starkere i sommer :)

Jeg så i dag for første gang at det var en mørk linje, men den var ikke lang og ikke helt opp til navlen.. Kanskje starten på noe:)

Jeg fikk aldri den streken med førstemann, så regner med jeg ikke får den denne gangen heller. Jeg fikk derimot 12-14 svarte, litt lengre hår fra navlen og ned da :laughing002 Som jeg nappet ut med pinsett etter fødselen, haha :laughing005
Og jeg har lagt merke til at det nå har kommet 4 nye sånne hår, så jeg tror nok jeg kommer til å få en tynn, tynn "veiviser" etterhvert :p

Ingenting her enda, fikk den ikke første gang heller. Men noen få litt mørkere hår fra navlen og ned har kommet.

Ikke no´ her ;) men det kan vel komme etterhvert..

Jeg er så "heldig" å ha kraftig hårvekst overalt på kroppen, så ikke merket noen endringer.

Har ikke fått enda:) sist dukket den opp helt i sluttet av svangerskapet :o vart borte sirka 1 år etter fødsel så er spent på om den kjæm tiligar den hær gangen;) har også dokket opp laange svarte hår runt navel og nedåver :/

Back
Topp