Linea nagra

Sienna3

Gift med forumet
Dere som fikk denne mørke pigmentlinja på magen under graviditeten, linea magra eller hva den heter [:D] Regner med den går vekk nå etter hvert? [:-] Når evt??

Ingen som har denne linja?? [:-][:)]

Jeg har den ikke, men dytter for deg [:)]

Jeg har, aner ikke når den går bort. Vet den skal gjøre det. Er 6 uker siden fødsel nå. Er vel også like synlig enda føler jeg.

Jeg har den, synes ikke den er blitt så veldig mye mindre etter 6 uker.. Håper den forsvinner etterhvert[;)]

fikk et tips om å skrubbe på den i dusjen. men det hjalp ikke..

jeg har den ikke, men har faktisk hørt at noen ikke har blitt kvitt den... håper d ikke gjelder for deg da[;)]

Jeg har den oxo..og er superlys i huden så er ikke dødssssspent akkurat[8D] Håper den går bort![:)] samt de kreative strekkmerkene som pryder magen...[:'(]

fikk den forrige sv.skap. den er veldig lys nå da, men tror nok den aldri forsvinner helt desverre

ORIGINAL: Frøken Lillan

fikk et tips om å skrubbe på den i dusjen. men det hjalp ikke..

Det har jeg også prøvd, men den er like synlig... [:-]

still going strong her..

ORIGINAL: helmica89

fikk den forrige sv.skap. den er veldig lys nå da, men tror nok den aldri forsvinner helt desverre

[:)]

Den er nesten borte.. må bare skurbbe og skrubbe så går den vekk..

Jeg har den fortsatt nesten 7 uker etter fødsel[>:]
Den har blitt litt svakere da, så håper den har tenkt til å forsvinne helt!

Jeg har fortsatt stripa etter storebror på magen, så ¨den er ca 2 år gammel da jeg fikk den tidlig i forrige svangerskap. Har hørt om mange som har denne stripa i mange år, noen bare noen uker eller måneder så det er nok veldig forskjellig! Min ble ikke sterkere i dette svangerskapet, men er akkurat som før. Men på sommeren når jeg får farge utjevner den seg med brunfargen ellers, så da synes den ikke så godt [;)]

Var helt sikker på at det var noe som gikk bort jeg...[>:] Huff, håper i alle fall den blir svakere..[:-]

ORIGINAL: Sienna3

Var helt sikker på at det var noe som gikk bort jeg...[>:] Huff, håper i alle fall den blir svakere..[:-]

Det håper jeg også, min er ganske tydelig...[:-]

Kikket etter nå, og min er borte. Den forsvant veldig fort etter forrige svangerskap også. (Og, nei, jeg har ikke skrubbet den bort.[:D][:D][;)])

Back
Topp