Line i unge mødre...

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har altså litt sansen for henne jeg...[:D] Og det hadde jeg IKKE trodd jeg kom til å si...[:D]

ja det er hu...
det er verre med hu med strengen.... takler ikke henne ....huff

Jeg liker alle i det programmet[:D] 
Fetishmammaen er så rå!![8D]

Likte ikke henne noe til å begynne med, men etterhvert så syns jeg faktisk hun virker som en flott jente.. [:)]

Jeg likte også hun med lille Alexandra! [:)] Søt jente!

ORIGINAL: ~LilleSpurven~~

Er det hu der med sadomora??[:D]

Haha, jepp! Det er henne!

Hun finnes ikke sjenert iallefall.. Dæven så mye kameratid de puppene hennes har fått..[8D]

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

ORIGINAL: kakkeline

ja det er hu...
hvem? hu med reggisen tenker du på?[8D] hun virker så teeeeeit..og ikke minst irritert på den stakkars typen sin hele tida[:-]

ja hun ja.... huff stakkars han...
likte så godt det trønder paret jeg (minna sånn om meg og sambo da vi fikk lille får snart fem årsiden)
hvor ble det av dem mon tro?

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

ja det er hu...
hvem? hu med reggisen tenker du på?[8D] hun virker så teeeeeit..og ikke minst irritert på den stakkars typen sin hele tida[:-]

ja hun ja.... huff stakkars han...
likte så godt det trønder paret jeg (minna sånn om meg og sambo da vi fikk lille får snart fem årsiden)
hvor ble det av dem mon tro?

Hun er her inne hun [8D][:D]

er hun ???
hart så ivrig på det de siste ukene, så sikkert derfor jeg ikke har sett henne...

men er det noen som vet om de samme fortsetter til høsten og??

ORIGINAL: spekkredusereren

Jeg synes alle virket ok jeg det kvarteret jeg fikk sett før det stod "sees til høsten"[:D]

Hun var så stilig hun unge dama som skulle trene, trillet på tur og rett på treningsstudio[:D]
Er Line hun som skulle flytte?

Tror jeg må se på fra høsten av[;)]

Line er hun som er mest spessiell. Hun har en sønn med en utlending (de er ikke sammen), og bor sammen med mora sin, som er veldig opptatt av fetish...[:D] Hun er 20 år

Jeg har sansen for Line, men mora blir litt too much for min del[:D]

Liker veldig godt hun søte med 4-åringen, som ble mor som 14-åring[:D]

ORIGINAL: lykkis manneløs..

Jeg har altså litt sansen for henne jeg...[:D] Og det hadde jeg IKKE trodd jeg kom til å si...[:D]

Jeg har sansen for henne jeg, liker at hun er så rett fram!

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Enig med deg lykkis. [:)]

ORIGINAL: monjen

Jeg også liker Line veldig godt - hun er min favoritt[:D]
Hun virker veldig reflektert i alle fall - bein i nesa!

Men jeg syntes det var trist at de ikke skulle sende flere episoder før til HØSTEN[:(][&:][8D][:)] litthektagitt...

Liker så godt Malin hun med 4-åringen Lotta eller Lotte..? [8|] Uansett.. Hun syns jeg er så skjønn! Også passer hun så bra med han Dan, begge fikk jo en tøff start på tenårene. Men de klarer seg veldig bra syns jeg det virker som [:)]

Back
Topp