Lindre smerte

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er det noen her som vet hvordan jeg kan lindre smerte pga nerveskade?
Jeg har mye vondt i kroppen nå, så jeg vet at ibux og paracet ikke hjelper på nerven :(
Kun lokalisert i en albue.
Varme omslag? Kalde omslag? Akupunktur?

:anyone

Jeg har kroniske nervesmerter, bruker neurontin.

Er det piller?
Jeg har ikke smerter hele tiden, som regel er jeg smertefri. Men jeg har dårlige perioder der jeg har fått for mye belastning på albuen, og da får jeg vondt. Har hatt vondt i noen dager, og det blir bare verre :(

Er det piller?
Jeg har ikke smerter hele tiden, som regel er jeg smertefri. Men jeg har dårlige perioder der jeg har fått for mye belastning på albuen, og da får jeg vondt. Har hatt vondt i noen dager, og det blir bare verre :(

Neurontin er tbl ja :-) så da må du via legen...

God bedring :-)

Kan legen hjelpe meg med det?
Æ fikk d via Smerteklinikk.. Hør med legen eller få han til å henvise til Smerteklinikk eller fysioterapeuter i sykehus eller andre som kan skaffe d.. Litt usikker kem andre som kan ordne d.. Men legen vet sikkert.. Kan jo være at han klarer å skaffe d.. Men d må være en fysioterapeut som lærer dæ å bruke d..

Har du prøvd heatlotion?
Evt smertestillende på tube? Hva het den igjen da... "Zon, hvorfor behandle hèlé kroppen!"

Har du prøvd heatlotion?
Evt smertestillende på tube? Hva het den igjen da... "Zon, hvorfor behandle hèlé kroppen!"

Heatlotion har jeg ikke hørt om. Nei jeg har ikke prøvd tube, men jeg kan jo kanskje prøve det. Virker det bedre enn medisin oralt?

Er det piller?
Ja, det er vel egentlig epilepsimedisin..

Ofte kan smertestillende på tube hjelpe, jeg ville prøvd Voltarol på tube. Hvis det finnes på resept så ville jeg spurt lege om det, da den er sterkere enn reseptfritt. Jeg bruker Cataflam når jeg får nervesmerter (samme virkestoff), og det hjelper bedre enn paracet/ibux.

Heatlotion har jeg ikke hørt om. Nei jeg har ikke prøvd tube, men jeg kan jo kanskje prøve det. Virker det bedre enn medisin oralt?
Heatlotion er aloe vera basert. Kjøper den gjennom en som er forhandler for forever living.
Pappa har brukt sånn på tube og er fornøyd.

Back
Topp