Lindre kløende sting

Lizz83

Gift med forumet
Jeg har blitt klippet opp og sydd på nytt etter fødsel fordi jeg hadde mye problemer der nede og da har det blitt mange innvendige og utvendige sting. Greia nå er at det klør sånn - spesielt om natta - at jeg holder på å bli gal. Får ikke sove. Så bare fyr løs med gode råd

Jeg har blitt klippet opp og sydd på nytt etter fødsel fordi jeg hadde mye problemer der nede og da har det blitt mange innvendige og utvendige sting. Greia nå er at det klør sånn - spesielt om natta - at jeg holder på å bli gal. Får ikke sove. Så bare fyr løs med gode råd

Uten noe nedentil, legge på kald klut eller en pose med is som du pakker et tynt håndkle rundt.
Håper det ordner seg snart :)

Uff det er grusomt! Men legg på litt is og sov uten truse. Håper det ordner seg for deg:-/

Tusen takk! Dusjer også med lunket vann og tørker med føner før jeg legger meg. Kan ikke sove uten truse da jeg blør sånn (hver dag) av den hersens spiralen min...

Dusje i lunket vann, evt sett deg i en bøtte med lunket vann.. eneste som hjalp her når jeg ble sydd etter fødsel

Back
Topp