Lindre kløe???

Fantomet

<3 12.05.13 <3 Lillegutt <3
Jeg sitter her med en KRAFTIG allergisk reaksjon på penicillin, og absolutt HELE kroppen har klødd noe enormt i hele 4 dager nå. Jeg kan ikke få noen behandling i form av allergitabletter, så trenger sårt noen tips??? Holder snart ikke ut mer:-(ImageUploadedByBV Forum1373598214.396312.jpg

Det skal også sies at jeg ammer, derfor legen sier jeg ikke kan ta allergitabletter... Hva i alle verden gjør de som er allergisk mot noe når man ammer???

Det skal også sies at jeg ammer, derfor legen sier jeg ikke kan ta allergitabletter... Hva i alle verden gjør de som er allergisk mot noe når man ammer???
Har sliti med utslett selv, og har tatt allergi tabletter. Har pumpet meg mens jg tok piller, kastet det jg pumpet og gav erstatning , gjorde det i to uker og nå er det full pupp på mi ni igjen:)

Uff det der så ikkje godt ut:( husker min far også fekk en sånn reaksjon på pencillin:( absolutt hele kroppen våt dekt :o håper det har Komt seg no. (så det var lenge siden posten var laga) om du er bedre, kan eg spør ka som ble løsningen tilslutt? :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Uff det der så ikkje godt ut:( husker min far også fekk en sånn reaksjon på pencillin:( absolutt hele kroppen våt dekt :o håper det har Komt seg no. (så det var lenge siden posten var laga) om du er bedre, kan eg spør ka som ble løsningen tilslutt? :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Etter 4 døgn med intens kløe, dro jeg på apoteke for å høre om de hadde diverse kremer etc, fordi jeg hold på å bli gal. Fortalte at jeg ikke fikk noen form for allergimedisin hos legen. Fikk prate med en farmasøyt, og hun kunne ikke skjønne at jeg ikke kunne ta Zyrtec. Hun gikk inn på nettet og skrev ut et ark for med fra Relis. Ammende kunne ta Zyrtec! Dette ble løsningen og kløen ble straks likere:-) men ikke helt borte, men var mye bedre. Kombinerte med hvitvask som kjølte med huden og kalde bad innimellom:-)

Back
Topp