K *Kolibri* Forumet er livet 20 Aug 2010 #1 http://www.dagbladet.no/2010/08/20/nyheter/utenriks/kler/13047831/
S *snuppa Elsker forumet 20 Aug 2010 #2 vi har en kitty fan her men heldigvis har jeg ikke kjøpt det prøver å styre unna men søren meg ikke lett
vi har en kitty fan her men heldigvis har jeg ikke kjøpt det prøver å styre unna men søren meg ikke lett
K *Kolibri* Forumet er livet 20 Aug 2010 #4 ORIGINAL: Rappo Godt jeg ikke liker så godt hello kitty[8D] samme her hehe[8D]
F *Fie og Rangen* Forumet er livet 20 Aug 2010 #5 [&:] Sofie digger Kitty, men vi har heldigvis ikke noen av disse. Har ingen kitty klær, men masse andre kitty effekter.
[&:] Sofie digger Kitty, men vi har heldigvis ikke noen av disse. Har ingen kitty klær, men masse andre kitty effekter.
T TheusOgNuska Gift med forumet 22 Aug 2010 #7 ORIGINAL: Rappo Godt jeg ikke liker så godt hello kitty[8D] enig. og jeg kjøper mye av klærne på andre steder..
ORIGINAL: Rappo Godt jeg ikke liker så godt hello kitty[8D] enig. og jeg kjøper mye av klærne på andre steder..