Lindaen

Memme

Glad i forumet
Skjer det noe spennende eller?????[8|][8|]

Ikke hørt noe

håpe håpe

håper dette hjelper Lindaen:

Håper det skjer noe nå ja! *venter i spenning* [:)]

Hehe.. Vi er mange som har prøvd, men den hører ikke etter.. Like sta og treg som foreldrene.. Nå får vi vår hevn[8D] Joda, er jo oppegående, prøver hvertfall.. Har så sinnsykt mye vann at det er ikke lett å gå.. Faktisk et reint helvette visst jeg kan være ærlig.. Sover ikke mer enn to-tre timer om natta.. Og har mye smerter der nede.. Vet ikke helt hvor engang.. Rett over skambeinet tror jeg.. Føles ut som ungen prøver å komme seg ut der istede.. Men jeg må vel bare smøre på med mer tålmodighet regner jeg med.. [&o] Takk for at du spørr forresten.. Godt å høre at noen bryr seg[:)]

Hehe.. Jeg kommer også til å sitte å vente til da jeg[8D] Jeg tror jeg endelig har funnet den puta til Bast da!! Sitter nå hvertfall å gnikker på den plassen hun har tatt bilde av, å litt rundt for å være heelt sikker.. [8D] Jeg skal prøve å få sove litt mer jeg.. Har fått streng beskjed av jordmor at jeg må være utkvilt i disse dager.. Lett for henne å si det ja! Er nok tilbake i 14 tiden skal du se.. Da drar samboern på jobb så da sitter jeg her.. Vi snakkes (forhåpentligvis ikke) [:D]

Back
Topp