lindaen?????

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hva i alle dager gjør du her...[8D]

hun har sikkert med seg laptop og holder oss oppdatert live[8D]
(eller?)

ORIGINAL: Storm

(eller?)

kanskje det ja...

vist ikke så skremmer jeg vannet av lindaen nå

håper det virker da[8|]

ORIGINAL: emilies mamma

ORIGINAL: Storm

(eller?)

Ja det hadde vært noe!!! Huff, nei det hadde blitt slitsomt for den som skulle føde.
" Kjære, hva skal jeg skrive nå???"[8D]

hehe.. kan vel hende det hadde blitt noen sinte komentarer ja...

Hehehe.. Dere er så søte da!! *legodt* Tar med webcam på sykehuset så dere er TOTALT oppdatert til enhver tid.. Hadde ikke det vært en bra plan da? Sorry at jeg aldri svarte.. Ble litt borte i en websamtale med onkeln min i hammerfest.. [8D]

Signerer[:D][:D][:D]
ORIGINAL: toveli6

Ja, hva gjør du her??????? Påtide og jage deg ordentlig tror jeg 
Sånn, på føden må du komme deg....[;)]

HEhe.. Ingen vits å dra dit bare for å bli sendt hjem da.. 

Signerer denne også jeg[:D] Vet åssen det er jeg også, men trodde du skulle ha vill og uhemmet sex i hele dag og få fart på sakene??? Jeg som misunte deg og greier, men til ingen nytte altså.... Kom deg tilbake i senga eller på kjøkkenbenken eller hvor nå enn dere holder på og fortsett[;)]
ORIGINAL: lindaen

HEhe.. Ingen vits å dra dit bare for å bli sendt hjem da.. 

Hehe.. Tror samboern føler seg utnytta da.. Å da kommer vi ingen vei[:(] Får bare ta denne fødselen som den kommer (om den noensinne kommer) å heller nyte den sisste sexen på lenge... [:'(]

Kjipt... Har du forresten prøvd bringebærblad-te? Skal visst være effektivt[;)] Du har sikkert prøvd det meste kan jeg tenke meg....[;)]

Nope.. Var så dyrt å vi var så blakk.. Nettopp fått lønn å nå er det liksom litt bortkasta.. Tviler på at jeg får bruke penger på det[8D] Men jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gå ti dager over hvertfall.. Så til mandag MÅ det ha skjedd noe[:D] Holder sikkert ut til da, om jeg ikke stiller hysterisk og gråtende opp på føden i morgen liksom[8D]

Bringebærte er ikke bare for å sette igang, men for å mykgjøre der nede så fødselen blir lettere. Begynte å ta slike kapsler jeg, fordi de er mer konsentrerte enn te'en. Begynte å ta dem for 2 dager siden, så den gjør vel mest nytte for seg ETTER fødselen, men den var veldig fin for det også, ettersom det gjorde at man kom seg raskere der nede [;)]. Men dyrt ja [&:].
Prøv akupunktur lindaen? sånn modnings-greier.

Gikk til akupunktur for det samme som bringebær greia skal gjøre.. Hehe.. Gi lettere fødsel osvosv.. Men igjen så var det jo de pengene da.. 350 pr gang.. Det ble jo kjempe dyrt i lengda! Men har ikke tatt direkte for modning nei.. Vurderte det, men det ble for dyrt[&o] Hva betalte du for kapslene?

Lindaen..ser du er her enda.....[:)][:)]
Bare koselig det assa....må jo nyte deg så lenge vi har deg her...hehe...Men...må få ut fingern snart assa!!
(Som om du ikke er klar for det!!)[:D][:D][:D]

lindaen: bruker også de bringbær kapslene, kosta 185kr på helsekosten...

håper virkelig det skjer noe hos deg snart, lykke til[:D]

Skjønner at du ikke vil bruke penger på det nå ja, men tenkte kanskje du hadde prøvd. Leste på en annen nettside om Rikshospitalets oppskrift på å sette igang fødsel med mat som inneholdt hvitløk. Var en oppskrift på pizza med hvitløk og den skal visst forandre smaken på forstervannet og skremme ut ungen[:D] Prøv det da vel[;)]

Jeg har spist så mye hvitløksbaguetter, hvitløkssmør og hvitløksdressing de sisste ukene at jeg føler meg som en helsefare for folk rundt meg..

Han er på jobb.. [&o] Og denna ungen blir sikkert der inne til mai en gang.. Min flaks!

Back
Topp