Linda1983 og Squat

*Laila*

Forumet er livet
Hvordan gikk det på UL i dag?er kanskje tidlig ute, men tenker på dere|[;)]

vi venter i spenning[:D][:D]

vi venter i spenning

[:)][:)][:)][:)][:)]

[8|][:)]

[8|]dem har kanskje en sen time i dag[8|]

Squat hadde jo time kl 2
Ok[:)]De kommer nok hit når de får tid[;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

vi venter i spenning[:D][:D]

endelig kommet hjem etter besøk hos vordende besteforeldre[:D] ul gikk kjempebra, begge to var helt perfekte, og vi får i pose og sekk, en jente og en gutt med andre ord[;)] og ny termin 15 juni. var kjempegøy å se de to små som var to minibabyer, så jo helt ferdige ut. pappaen er kjempefornøyd og planlegger bilbane mens mor drømmer om barbie hus hehe

takk det var jo litt artig med en av hver, og de var jo så søte atte, skikkelige linseluser.[:)]

så bra at det ble en av hver da[:D]

Gratulerer så mye med en av hvert kjønn! [:D][:D] Kjempemorsomt!

Å så morro med èn av hver! Så har du termin samme dag som meg.. vel jeg skal på ultralyd på fredag, så det spørs om min blir endret. [;)]

min ble endret fra 19 til 15, så det var ikke store forandringa her[:D] men tvillinger ha visst en tendens til å komme før termin så det blir jo spennende å se, skal knipe igjen lengst mulig hvertfall[:D]

Ja, det blir veldig spennende. Hvilke tanker har dere forresten om at det blir to? Har dere noen fra før?
Jeg er førstegangsfødende og regner med at jeg ikke treffer terminen i det hele tatt. Men håper ihvertfall den ikke blir satt til mye over forløpig termin. Bedre den andre veien [:)]

gratulerer så masse! En av hver er jo nesten som en drøm det da...

Pappan og tanta mi er tvillinger... så mine barn er vel i sjanseland for å få tvillinger... tror det er slik at det hopper over noen ledd...

Gratulerer med både gutt og jente[:D]Kjempemorro med en av hver[;)]Godt å høre at alt står bra til[;)]

Gratulerer med "pose og sekk"!!!
Til Pia81: Stesøstera mi venter tvillinger, og faren hennes er også tvilling. Så det trenger ikke nødvendigvis å hoppe over et ledd...!!!

gratulere så masse med gutten og jenta....
helledussan..... [:D]

vi har ingen barn fra før, hadde planlagt at det var nok med ett barn[:D] men der ble vi lurt gitt, men alle bekymringer forsvant etter ul, og nå bare gleder jeg meg selv om det sikkert blir mye jobb den første tia.

Back
Topp