Linda*egentlig30*29, Rico og Henriette1986

Vinglete Venupi

Gift med forumet
GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED SPIRE I MAGEN DERES
 
 
Ble så glad når hørte dette[:)] 
jada jeg henger sikkert litt etter...men bedre seint enn aldri...hehe[8D]
Måtte spirene klore seg UTROLIG godt fast og bli der i 9 mnd[:)]
Stor klem fra lille meg
 
ORIGINAL: Henriette1986

hva med meg da Venupi ??[8|] Jeg var jo i samme forum som deg tilogmed


OOOOOIIIII...jeg visste ikke du også var blitt gravid...sorry[&o] får ikke med meg noe for tiden...
Men herregud så kjekt da[:D][:D][:D][:D] Gratulerer så utrolig masse til deg Henriette[:)][:)][:)]
*løperogoppdaterermedengang*
 
 
ORIGINAL: rico

Ja du er litt etter [8D]

Men takker så masse. håper virkeli denne her sitter altså.

 
ja denne gangen skal det går bra[:)] alle gode ting er 3, men på det 4. skal det skje[;)]
 
Grattis med dagen snupper [:)]
 
ORIGINAL: Henriette1986

[:D] tusen takk [:)] Det gikk fort med meg da selv etter aborten [:D] Gratulerer med guttedutten i magen da!! alt bra med jentene i oktober?? jeg å rico savner dere [&o]

 
Ja det gjorde, men det er jo bra at dere ikke måtte prøve så lenge før dere ble gravide igjen[:)] å denne gangen skal det gå bra vettu[;)]
 
Jo takk for det[:)] i oktobergjengen er alt bra vettu...tar helt av med ultralyder for tiden, så det blir mange gratulerer-meldinger og div....hehe[;)] Dere er dypt savnet inne på oktober også...men er jo så utrolig kjekt at dere begge kom inn på et nytt termin-forum så fort etter abortene[:)]
 
ja det forstår jeg godt[&o] vet hvordan det er...var inne på oktober2008 jeg...så jeg var ofte inne der å snek etter jeg hadde min SA og tenkte på at det kunne ha vært meg!
Men om ikke så alt for lenge så begynner nok magen din å vokse og du kjenner liv inni der[:)] å det er koselig det[:)][:)] masse lykke til med svangerskapet...håper du sniker innom oktober-gjengen av og til da[;)] jeg kommer nok til å snik litt her inne for å se hvordan det går med dere snuppene[;)]
 
Back
Topp