LIMO80 sin dagbok

CD28 12 DPO
Screenshot_20190426-053210.jpg Screenshot_20190426-053139.jpg












Det kom det vanlige tempdroppet. Da er det bare å gjøre seg klar til TR over helgen.

Fremdeles ikke fått svar på prøvene.
 
I dag er det 14 dager siden prøvetaking, liker ikke at jeg ikke har fått svar enda. Kjenner det tærer på psyken å gå å vente.
 
Ringte sykehuset nå. Prøven fra livmorhalsen var normal har ikke tegn til HPV.

Prøven fra livmorslimhinnen har de ikke fått svar på enda.
Hun jeg snakket med nevnt påsken som en grunn til at det ikke var komt svar på pipelleprøven fra livmorslimhinnen.

Vondt å gå å vente på svar. Samtidig som jeg er redd for svaret nå som det har tatt så lang tid.
 
Ringte sykehuset nå. Prøven fra livmorhalsen var normal har ikke tegn til HPV.

Prøven fra livmorslimhinnen har de ikke fått svar på enda.
Hun jeg snakket med nevnt påsken som en grunn til at det ikke var komt svar på pipelleprøven fra livmorslimhinnen.

Vondt å gå å vente på svar. Samtidig som jeg er redd for svaret nå som det har tatt så lang tid.
Så godt at alt var i orden med den ene prøva ❤️ Trodde at de ville kontakte deg fort om det skulle vise seg å være noe. Men det er kanskje graden osv som avgjør. Håper på bare gode resultater ❤️
 
CD30 14DPO, spotter ved tørk.

Screenshot_20190428-061743.jpg Screenshot_20190428-062955.jpg












TR er nok på plass i morgen eller tirsdag. Helt likt mønster som forrige PP ligger bare litt høyere, også spottet jeg ikke før 16 DPO samme dag som TR kom den PPen.
Screenshot_20190428-063632.jpg





Gikk på en testesmell i dag:banghead: blenda så klart. Jeg som skulle vente til IKM.
 
Last edited:
Mange tunge tanker i dag. Kom meg i det minste ut og gå.

Nærmer seg 2 år siden SA og ingen antydning til positive tester siden da.
Redd det ikke blir barn på oss, iallefall ikke egne barn.

Nå får TR bare komme så jeg kan legge denne PP bak meg. Mai blir det ikke mye action her i gården så tror jeg tar en mnd. pause om jeg klarer det. Temping blir jeg nok å holde frem med. men prøver å ta en pause her fra.

Det er gøy å se alle positive tester her inne, men samtidig er det vondt at det aldri blir vår tur :(
 
Mange tunge tanker i dag. Kom meg i det minste ut og gå.

Nærmer seg 2 år siden SA og ingen antydning til positive tester siden da.
Redd det ikke blir barn på oss, iallefall ikke egne barn.

Nå får TR bare komme så jeg kan legge denne PP bak meg. Mai blir det ikke mye action her i gården så tror jeg tar en mnd. pause om jeg klarer det. Temping blir jeg nok å holde frem med. men prøver å ta en pause her fra.

Det er gøy å se alle positive tester her inne, men samtidig er det vondt at det aldri blir vår tur :(
Uff, skjønner deg veldig godt.. ❤️
Må være tøft og sårt for deg.
Syntes det skal bli deres tur veldig snart❤️
 
Vi er kalt inn til time for assistert i starten av juni. Nå må eg ta meg sammen å få av 3 kg til da.
Vi er nok innafor med tanke på alder for henvisningen var sendt i fjor høst. Så da er det min BMI som kan være ett problem.
 
Fremdeles ikke fått svar på pipelleprøven fra den 12.4 tror ikke det lover så bra med tanke på resultatet. Forbereder meg på at jeg nok må ny runde med behandling.
 
Da var det som jeg fryktet hyperplasi uten atypi( tror det er forstadie til kreftformen eg har).

Så da må jeg ha ny utskrapning og ny runde med spiral.

Men først skal vi på assistert og finne ut om vi kan stimulere for egguttak. Om vi kan det så skal det gjøres først for å fryse og så ha fryseforsøk etter behandling
 
Vanskelig å holde fokus om dagene. Er veldig spent på hvilken beskjed vi får på assistert på mandag.

Har vært å lest om kort og lang protokoll osv. Håper det lar seg gjøre å få ut egg og at det i hvertfall er ett par stykker som utvikler seg.

Er på CD10 i dag, driver å temper men gleden og spenningen er borte nå som jeg vet at det blir ny runde meg utskrapning og 3 mnd med hormonspiral etter eventuell egguthenting.
 
Last edited:
CD12, følger jo fortsatt med på tempen

Screenshot_20190510-103640.jpg Screenshot_20190510-103707.jpg











OS spår el.på CD15, FF har lagt el. fra CD14-16.

På CD 15 skal vi på assistert for å forhåpentligvis komme i gang med stimulering.
 
CD15, spent på hvor OS plasserer el. denne PP

Screenshot_20190513-204344.jpg







Jeg og mannen var til samtale for assistert i dag. På grunn av min sykdomshistore med PCOS og kreft så får vi tilbud om assistert befruktning:happy:

Endelig litt medgang.

Jeg må ta nye blodprøver på CD5-7 i neste PP for å finne ut hvilke doser det er trygt å gi meg, og mannen må levere ny prøve fordi han hadde få normale svømmere forrige gang var på 2 eller 3% tror jeg og de ønsker at den er på over 4%. Så han må levere ny prøve for å finne ut hvordan de best kan befrukte eventuelle egg de klarer å hente ut fra meg.

Har ikke særlig troa på at vi skal klare å bli gravid på egenhånd så det er godt å vite at det nå blir hjelp å få. Går det så går det, og går det ikke så har vi i allefall fått mulighet til å prøve.

Eneste skåret i gleden er at vi ikke kjenner til hvilke konsekvenser østrogen behandling kan ha på slimhinnen min. Kjenner at det bekymrer meg. Men stoler på at vi er i gode hender og at vi blir fulgt grundig opp.

Gynekologen kunne se at jeg har hatt eggløsning denne PP, jeg tror det må ha vært på lørdag, hadde noen kraftige tak på ve.side der jeg regner med eggstokken er. I forhold til el. testing denne PP så startet jeg først på lørdag å teste slik at det var min 0-punktsmåling. Tror at dersom jeg hadde testet på fredag så hadde jeg fått positivt utslag på testen på lørdag (bruker CB med dobbel hormonindikator) så sånn er det. tester ikke mere denne PP el. har vært og vi har ikke aksjer så nå blir det kun temping.

Jeg må fortsette å jobbe med vekten alle kilo av er positivt, hvem vet kanskje BMIen min er innenfor når de er klar til å sette inn evt. befrukta egg senere i år.
 
CD16
Håper FF har rett og at el. var på CD13. Da kan jeg ta blodprøver 29.5. Os bekrefter sikkert el. i morgen eller på torsdag.

Screenshot_20190514-091247.jpg

Screenshot_20190514-091029.jpg











Har lagt inn Peak på advanced OPK i FF på CD13. Ut i fra styrken på kontroll streken og tidligere kontroll streker så var den nok positiv da.
Nå er det i grunn bare å vente på TR slik at jeg kan få tatt nye blodprøver og få komme i gang.
 
Last edited:
CD17. Os bekreftet el. på CD13. Tidligste til nå.

Screenshot_20190515-055910.jpg Screenshot_20190515-060020.jpg













Fjernet registrering av OPK fra FF da ble den usikker igjen, men det er ikke så nøye. Os har bekreftet og det stemmer med det gyn. sa på UL mandag CD15.

De ringte fra assistert i går. Vi skal i gang med stimulering med en gang. Kreft gyn. ville ikke vente så lenge med utskrapning og oppstart med hormonbehandling av forandringene i slimhinnen.

Jeg skal ta ny AMH prøve i dag. Når svaret der er på plass får jeg og mannen ny time med stimmuleringsopplegg og opplæring i medikamentbruk.
 
Last edited:
CD18

Har lagt vekk Os denne PP, viktigste er jo å få bekreftet el. Så nå er det å prøve å slappe av.

Jeg og mannen skal på ny samtale på assistert på onsdag. Så da blir det sikkert raskt oppstart med medisiner etter det.
 
Back
Topp