LIMO80 sin dagbok

Cd18. Fremdeles ikke bekreftet el. hos Ovusense, husker ikke hvor langet forbi el. den gikk forrige PP før den bekreftet, 4-5 dager kanskje, så i morgen eller onsdag

FF sier jeg er 4 DPO.:
Screenshot_20190318-102247.jpg





Slik ser Ovusense ut i dag:

Screenshot_20190318-070118.jpg









Håper den bekrefter el. snart
 
Last edited:
Cd19. Litt nedbrytende å åpne Ovusense appen i dag, fikk beskjed om at el. ikke var oppdaget.
Mange tanker som raste gjennom hodet. Mannen reiser bort så då blir det ingen aksjer, han tar med sin telefon så då får jeg ikke logget data fra sensoren. Pokkers kropp. Slik så grafen ut:

Screenshot_20190319-064849.jpg
 
Føler jeg kan senke skuldrene litt nå, fokus ut denne PP får være på kosthold og å få ned vekta ytterligere.
Krysser det som krysses kan for to-streker ved IKM.
Selv om jeg ikke er så altfor optimistisk til at vi klarer det på den naturlige måten.
Hadde vært stas å få omgjort prøvetaking av vev i livmoren til TUL. Det er lov å drømme seg bort litt :smug:
 
Litt av en historie du har :eek:
Håper det blir orden på slimhinnen din, den betyr jo så mye for å få det til.
Du er knallgod med vekta, stå på! :D
 
Godt å sette seg ned nå, har laget Marokkansk lammegryte fra Trines mat 2, hadde ikke lam, så da ble det svin i stedet.

Da har jeg middag i morgen, og tar med resten på hytta i helga så slipper vi å stå å koke der.
 
Gruet meg veldig til å ikke ha oversikt i utviklingen av temperaturen disse to dagene. Det har selvfølgelig gått bra :bag:

Nå kommer mannen hjem i kveld så i morgen får jeg oppdatert appen.

I går hadde jeg en skikkelig fråtsedag, heldigvis sunne valg, men altfor mye kalorier:eek:

Ja ja får sette en strek over dagen i går og så er det påan igjen i dag :happy119

Skal bli godt med helg:hello2
 
8 DPO endelig data i grafen igjen :smug:
Tempen spratt opp fra 36.81 på 5 DPO til 36.99 I dag.
Blir litt optimistisk av slikt så det kan bli en lang uke mot IKM 30.3.

Screenshot_20190323-065842.jpg









Jeg har overstyrt FF slik at den er på samme DPO som Ovusense.
Screenshot_20190323-070428.jpg






Lurer på, dersom tempen holder seg her oppe. Tror dette er trifasisk.

Men ikke uvanlig for meg å få slike topper, for så å dette ned igjen påfølgende dag.
 
I går ble det enda en fråtsedag på på meg, mistet kontroll og vips så hadde jeg slukt både sjokolade og chips.

Jaja startet endringen 30.1.19 og på den tid har jeg hatt 5 sånne "bevistløse" fråtsebyger.

Godt jeg har fått mannen hjem, og får følge med på tempen videre.

Han og tempingen hjelper meg å holde fokus.
 
13 DPO i dag og nytt temp.fall. Lover ikke godt for denne PP.

Screenshot_20190328-060317.jpg Screenshot_20190328-060413.jpg















Da er det tid for TR i helga. Gyn. og prøvetaking i april rett før el. så da ryker nok mulighetene for neste PP.
Har tenkt å spørre om det er noe de kan gi av medikamenter som kan hjelpe.
 
14 DPO. Var egentlig tenkt å holde meg unna til TR har pigget, regner med at hun dukker opp i morgen eller søndag. Men hensikten her var jo å gi meg en plass hvor jeg kunne gå tilbake å se på tidligere kurver og tanker rundt de så....

Screenshot_20190329-062816.jpg Screenshot_20190329-062739.jpg











Tempen litt opp igjen i dag, kjenner igjen kurven fra tidligere. Veldig varierende temperaturer frem til TR.

Klarte ikke holde meg lenger i dag, kjøpt VIP FF. Savnet å kunne sammenligne charts like mine. Sparer uansett noen kroner på at jeg ikke egentlig trenger teste for å finne LH-stigningen siden jeg har Ovusense.

Har noen CBDD staver igjen så de blir nok brukt i neste PP eller, kanskje jeg sparer de til mai. Neste PP blir det nok ikke aksjer til rett tid. Skal ta nye prøver av slimhinnen rett før el. Aner ikke hvor mye det blør etter pipelleprøve eller hvor lenge. De tre første gangene var det utskrapning i narkose og da blødde jeg i ukesvis etterpå, ikke som mens, men likevel lenge.
Kan ikke tenke meg at det blir så langvarig blødning nå, men det vil tiden vise.

Kjenner at nervene har begynt å melde seg, håper bare prøvene er fine. At jeg ikke må på nye 3 mnd. med spiral. Tror nok påsken blir ekstra lang i år dersom jeg ikke får kjapp beskjed om resultat. Håper de prioriterer å gi beskjed.
 
Last edited:
Back
Topp