LIMO80 sin dagbok

Så gøy :happy119
Jeg er under oppfølgning på KK pga livmorslimhinnen og at den ikke oppfører seg.

Men hadde for høy BMI sist jeg var der ifht. IVF. Skal inn å ta nye prøver av slimhimmen i midten av april håper at BMI er komt ned nærmere 33 da. Krysser alt for at prøvene da er normale.
Åh, skjønner. Så dersom bmi er 33 får du IVF?
 
Følger deg og den spennende reisen din. Ønsker deg all lykke til på veien mot drømmen :)
 
Åh, skjønner. Så dersom bmi er 33 får du IVF?
Håper det, fokuset har vært litt andre steder når jeg har vært der. Håper de gjør vurdering basert på meg og ikke utelukkende basert på BMI, har tenkt å ta det opp ved us. i april.

Når jeg var til prøvetaking i januar var BMI på 35.5 nå er den på rundt 34, må bare litt mere ned så håper jeg de starter opp.

Men jeg er usikker på om de i det hele tatt vil vurdere oss for IvF.
 
CD 8 Screenshot_20190308-142811.jpg
 
Dårlig start på dagen i dag. Får ikke kontakt med sensoren, mannen har fått nytt uoriginalt batteri til sin tlf. som ikke har NFC antenne og da får jeg ikke hente ut data fra sensoren. Og da gikk rullegardinen ned.
 
Dårlig start på dagen i dag. Får ikke kontakt med sensoren, mannen har fått nytt uoriginalt batteri til sin tlf. som ikke har NFC antenne og da får jeg ikke hente ut data fra sensoren. Og da gikk rullegardinen ned.
Har heldigvis støtte i mannen så det gikk over.

Han påpekte at det er jo uansett ikke bruk av en sensor som evt. fører til baby i magen. Det er det helt andre aktiviteter som gjør :rolleyes:

Er på hytten denne helgen og gamle batteriet er hjemme. I morgen setter vi gamlebatteriet i hans tlf slik at vi kan hente ut data igjen, det løser seg :happy:
 
Cd11, i dag fikk jeg lest av sensoren:happy119

Merkelig hva det gjør for følelsen av å ha styring med egen kropp.

Screenshot_20190311-091415.jpg
 
CB dobbel hormon med blinkende smiley :excited001 i kveld på CD 11 en dag tidligere enn forrige PP.

BMI i dag er komt ned i 33,7 jobber for å få den ned mot 32 til midten av april. Det er ca 4 kg ned.
 
Håper det, fokuset har vært litt andre steder når jeg har vært der. Håper de gjør vurdering basert på meg og ikke utelukkende basert på BMI, har tenkt å ta det opp ved us. i april.

Når jeg var til prøvetaking i januar var BMI på 35.5 nå er den på rundt 34, må bare litt mere ned så håper jeg de starter opp.

Men jeg er usikker på om de i det hele tatt vil vurdere oss for IvF.
Du klarer nok fint å jobbe litt med det. Og som du sier, de bør jo jobbe mot hele bildet, ikke kun bmi :happy:
 
CD 12, lite temperaturfall det pleier å bli fulgt opp med el. Håper at tid mellom mens og el. er blitt kortere
Screenshot_20190312-150823.jpg
 
CD13 det snegler seg avgårde, tempen er på vei opp og el.nærmer seg. DPO-land om 3 dager håper jeg.
Screenshot_20190313-082903.jpg
 
CD14, der gikk tempen opp ligget 1 dag foran ifht forrige PP. Har hatt ett vekt tap på ca 5 % siden da så håper at kanskje kan være med å øke sjansen for å bli gravid. Sies at 5-10% vektreduksjon er gunstig.

Slik er kurven i dag
Screenshot_20190314-065839.jpg

Dersom jeg følger forrige PP videre så plasserer Ovusense el på i dag. Men får nok ikke svaret før lørdag/søndag
 
Ser andre beskriver el.smerter. Lurer på om det var det jeg opplevde her i sted. Hadde to kortvarige vonde tak/stikk/krampe i LM-området.

Ja ja lenge frem mot IKM.
 
Cd17. Fremdeles ikke bekreftet el. av Ovusense. FF mener den var på cd14 og at jeg er 3 DPO i dag. Satser på at Ovusense bestemmer seg i morgen :)
Screenshot_20190317-074132.jpg
 
Back
Topp