S STIERIE Flørter med forumet 5 Nov 2013 #1 Sku sende deg en PM for å spørr om å få tilgang til skjult forum.. Men åssen i helsikken sender man pm da?!?! hehe.. Kan ikke dette...
Sku sende deg en PM for å spørr om å få tilgang til skjult forum.. Men åssen i helsikken sender man pm da?!?! hehe.. Kan ikke dette...
*VenterNr2* Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 5 Nov 2013 #2 Du må trykke på navnet hennes så kommer du inn på henne å da er PM i øverst i høyre hjørne Sent from my iPad using BV Forum
Du må trykke på navnet hennes så kommer du inn på henne å da er PM i øverst i høyre hjørne Sent from my iPad using BV Forum
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 5 Nov 2013 #3 Hihi.. Du sendte meg ikke Privat melding, men du skrev innlegg på profilsiden min.. Helt ok det altså, men alle kan se det Ikke at det gjør noe kanskje..
Hihi.. Du sendte meg ikke Privat melding, men du skrev innlegg på profilsiden min.. Helt ok det altså, men alle kan se det Ikke at det gjør noe kanskje..