~Rapunzel~ Glad i forumet 14 Nov 2009 #1 Noen som vet hvor jeg får kjøpt slik lim man kan ha oppå puzzlespillet??Hvordan fungerer dette??? Hjeeeeeeelp meg, er helt grønn på dette.
Noen som vet hvor jeg får kjøpt slik lim man kan ha oppå puzzlespillet??Hvordan fungerer dette??? Hjeeeeeeelp meg, er helt grønn på dette.
ThisIsAnfield Forumet er livet 14 Nov 2009 #2 Det kjøper du på en vanlig bokhandel!![:)] Men ei ville hatt det inn i ei glassramme samtidig, for etter en stund kan brikkene ha tendens til å løsne igjen!![:)]
Det kjøper du på en vanlig bokhandel!![:)] Men ei ville hatt det inn i ei glassramme samtidig, for etter en stund kan brikkene ha tendens til å løsne igjen!![:)]
ThisIsAnfield Forumet er livet 14 Nov 2009 #4 ORIGINAL: ehtereM Hmmm, men det er jo så idiotisk str på det puzzlespillet... De puzlespillan ei har limt har ei i klipsrammer fra nille![8D][:D] Går jo ann å ta ei ramme som er større enn puzlespillet, slik at det blir en hvit kant rundt puzlespillet hvis du ikke får tak i rett str.![:)]
ORIGINAL: ehtereM Hmmm, men det er jo så idiotisk str på det puzzlespillet... De puzlespillan ei har limt har ei i klipsrammer fra nille![8D][:D] Går jo ann å ta ei ramme som er større enn puzlespillet, slik at det blir en hvit kant rundt puzlespillet hvis du ikke får tak i rett str.![:)]