limboland....

2Solstråler

Flørter med forumet
blir så frustrert!!! har nå blødd i 3 dager men ingen kan gi meg noe svar på hvorfor... legen tok blodprøver i går for å sjekke hcg stigningen/nedgangen så er jo bare å vente å se... prøver å være opptemistisk men er ikke så lett.... g-testene er fremdeles positive så øyner et lite håp.fælt å si det men skulle bare ønske jeg fikk et svar så jeg kunne "gå" videre...er så slitsomt å være midt i mellom... uff ble mye syting men litt godt å få det ut også...hehe:)

håper alle har en strålende dag i det deilige sommerværet vi endelig har fått:)

Syt alt du vil!!! Hadde nok gjort det samme;-) Skal krysse alle fingre for deg

Føler med deg! Men husk at det er normalt for veldig mange å blø i starten av svangerskapet.

Føler med deg. Jeg har akkurat vært igjennom 3 dager med angst. Har hatt kraftige magekramper, vond rygg og værking nedover lårene. Jeg var sikker på en SA. Var hos legen to ganger og hun sa at så lenge du ikke blør er nok alt ok. Det roet seg ned i går kveld og jeg var sikker på at "faren" var over, men hva skjedde på vei til jobb i dag, jo jeg begynte å blø. Jeg friket ut og det eneste fastlegen kunne gjøre for meg var å ta en hcg prøve som jeg må vente 3 dager for å få svar på. Jeg orket ikke tanken på å gå til over helgen med usikkerheten så jeg klarte og krangle meg til en akutt ultralyd på en privat klinikk og heldigvis er alt i orden. Der lå en liten spire på 4 milimeter med et sterkt hjerte som banket som bare det. Blødningen fant de aldri ut av, men jeg har nå endelig forstått at blødninger og smerte ikke nødvendigvis trenger å være noe farlig. Masse lykke til, dette kommer til å gå bra.                                                                                    

Krysser fingrene for at det går bra! Husk at i svært mange tilfeller gjør det det, til tross for blødninger!

Da har jeg vært hos legen igjen!:) ny hcg og fikk en ultralyd. Det viser seg at jeg har Mistet en tvilling:/ var lettet og trist på en gang... Men da er det ivertfall en spire der inne som bare MÅ klore seg fast!!!:D

Kjempe trist at du mistet en tvilling :( 
Da er det herved bestem at lillebror eller lillesøster skal vokse opp og bli stor og sterk :) sender deg en god klem emoticon

Back
Topp