Tenkte å lufte tankene litt med dere....er slitsomt å ikke ha noen å snakke med dette om da det kun er jeg og sambo som vet om situasjonen...
I februar mistet vi en bitte liten jente...på oul i uke 18 ble det oppdaget MA....dette hadde skjedd i uke 14....en helt surrealistisk og grusom opplevelse! Lille jenta vår var helt nydelig....hun ble kremert og urnen satt ned på sin bestefars gravsted.
Hadde vært på flere tul og tatt kub test som visstnok var helt perfekt...så det kom som et sjokk mildt sagt. Obduksjonen kunne heller ikke vise hva som hadde skjedd.
Så pga sorgen og litt min alder ble det egentlig sagt oss imellom at det var det, og å prøve på nytt var egentlig ikke noe tema...men; ny spiral ble ikke satt inn og det skjedde det som måtte skje, jeg er gravid igjen...
både jeg og sambo ble overlykkelig!
Men; for 4 dager siden begynte jeg å spotte brunt...svært lite, kun på papiret et par ganger pr dag.... dro til legen torsdag, hun kunne ikke bekrefte el avkrefte noe. Har time til tul på mandag, gikk ikke før helgen da sykehuset svarte legen min at om det var abort var det ikke noe å gjøre fra eller til! Akkurat det skjønner vel alle, men jeg er ikke imponert over at man skal måtte gå i flere dager i uvisshet! Bare tanken på å oppleve å komme inn til ul igjen å få beskjed om at det ikke er noe hjerte som slår setter meg helt ut! Har et tankekjør av en annen verden og ble sykemeldt i helgen. Det måtte vært mandag og avklaring NÅ!!!
Det skal være sagt at jeg har 2 friske flotte barn fra tidligere og har aldri spottet i et svangerskap før.
I februar mistet vi en bitte liten jente...på oul i uke 18 ble det oppdaget MA....dette hadde skjedd i uke 14....en helt surrealistisk og grusom opplevelse! Lille jenta vår var helt nydelig....hun ble kremert og urnen satt ned på sin bestefars gravsted.
Hadde vært på flere tul og tatt kub test som visstnok var helt perfekt...så det kom som et sjokk mildt sagt. Obduksjonen kunne heller ikke vise hva som hadde skjedd.
Så pga sorgen og litt min alder ble det egentlig sagt oss imellom at det var det, og å prøve på nytt var egentlig ikke noe tema...men; ny spiral ble ikke satt inn og det skjedde det som måtte skje, jeg er gravid igjen...
både jeg og sambo ble overlykkelig!Men; for 4 dager siden begynte jeg å spotte brunt...svært lite, kun på papiret et par ganger pr dag.... dro til legen torsdag, hun kunne ikke bekrefte el avkrefte noe. Har time til tul på mandag, gikk ikke før helgen da sykehuset svarte legen min at om det var abort var det ikke noe å gjøre fra eller til! Akkurat det skjønner vel alle, men jeg er ikke imponert over at man skal måtte gå i flere dager i uvisshet! Bare tanken på å oppleve å komme inn til ul igjen å få beskjed om at det ikke er noe hjerte som slår setter meg helt ut! Har et tankekjør av en annen verden og ble sykemeldt i helgen. Det måtte vært mandag og avklaring NÅ!!!

Det skal være sagt at jeg har 2 friske flotte barn fra tidligere og har aldri spottet i et svangerskap før.