lim

kjærsti

Glad i forumet
hvilken lim annbefaler dere til scrapping???

panduro har en god syrefri limstift som er grei til alt papirstash, men ikkke til selve bildene. da bruker jeg fotofirkanter fra heinz (tror jeg de heter)...blå og lilla boks som selges hos masse fotobutikker: fotoknudsen, elite, etc. disse er kjempegreie!!!!

Jeg limer fast bilder med slike dobbletsidige limlapper som jeg kjøper på foto eller hobbybutikker. Til å lime die-cuts og mindre ting bruker jeg XYRON. Det er ei lita "maskin" som lager klistremerker av det du putter i den. Koster ca 100 kr, og når limrullen er tom, kjøper jeg bare refil til den. Uunnværelig for meg iallefall!

ORIGINAL: Kiwi78

Jeg limer fast bilder med slike dobbletsidige limlapper som jeg kjøper på foto eller hobbybutikker. Til å lime die-cuts og mindre ting bruker jeg XYRON. Det er ei lita "maskin" som lager klistremerker av det du putter i den. Koster ca 100 kr, og når limrullen er tom, kjøper jeg bare refil til den. Uunnværelig for meg iallefall!

har du link til en plass man kan kjøpe den xyron??

ORIGINAL: kjærsti

har du link til en plass man kan kjøpe den xyron??

den hørtes genial ut, ja!!!

Men vanlig hobbylim, det er syrefritt?

ORIGINAL: *Jippii*

Jammen om jeg vet. Vil tro det står på dem om det er det. Før særlig innen scrapping så er det jo litt vesentlig at det er syrefritt.

ORIGINAL: *Jippii*

Jammen om jeg vet. Vil tro det står på dem om det er det. Før særlig innen scrapping så er det jo litt vesentlig at det er syrefritt.

Står ikke, men har ikke kjøpt spes til scrapping, bare hos bokhandler[&:]

Back
Topp