Jeg plages med å finne lim om dagene, har kjøpt flere sånne blå dispensere på libris som ruller ut sånne limstrimler, den er jo helt ok, men den blir jo så fort tom (selv om jeg prøver å spare), litt dyrt med 80 kr når den ikke holder noe lenge. Samme med glue dots-ene, blir jo fri med en gang, så jeg prøver å spare på de også. 

Har tenkt litt på denne Diamond Glaze (var det det den het?) som flere har pratet om her inne. Er alle veldig fornøyde med den av dere som har prøvd den? Og kan man bruke den til kartong/papir, eller er den best egnet til pynt og blomster? Jeg har flytende lim fra før, men det bruker jo en evighet på å tørke, og det krøller om jeg bruker det på papir.
Og har noen link til hvor man får kjøpt denne?

Har dere evt noen anbefalinger til hva som er bra OG økonomisk til å bruke til papir og kartong?
Snakker om LO-er og kort her altså. [:)]
Linker er flott. [:D]

Har tenkt litt på denne Diamond Glaze (var det det den het?) som flere har pratet om her inne. Er alle veldig fornøyde med den av dere som har prøvd den? Og kan man bruke den til kartong/papir, eller er den best egnet til pynt og blomster? Jeg har flytende lim fra før, men det bruker jo en evighet på å tørke, og det krøller om jeg bruker det på papir.
Og har noen link til hvor man får kjøpt denne?
Har dere evt noen anbefalinger til hva som er bra OG økonomisk til å bruke til papir og kartong?
Snakker om LO-er og kort her altså. [:)]
Linker er flott. [:D]

![[ Monica ]](/data/avatars/m/18/18596.jpg?1298548165)