Lilutta - Et lillesøsken i 2020? ♡

Dette kan umulig gå riktig vei :sad010 Ingen stigning på 2 dager.

92103BE1-653E-41C4-9786-1D41F1A8317B.jpeg

A9AFCCD4-2047-44BD-A63E-9F24D35CECEF.jpeg

Øverst mandag 14 dpo
Nederst i dag (onsdag) 16 dpo

Har bare lyst til å grave meg ned.
 
DF16F12E-094B-4D71-A179-61BF3F3785B7.jpeg

Den ser kanskje litt sterkere ut allikevel, når den har tørka? :shy: For en berg- og dalbane dette er :schocked028
 
Last edited:
Syns de ser veldig fine ut, og absolutt stigning ja! :) Skjønner deg veldig godt, man blir sykt stressa! Jeg tempet, men måtte bare slutte etter positiv test for jeg hang meg sånn opp i det, samme med fitbit og hvilepuls. Dette i tillegg til mange tester :shy::hilarious:
 
Syns de ser veldig fine ut, og absolutt stigning ja! :) Skjønner deg veldig godt, man blir sykt stressa! Jeg tempet, men måtte bare slutte etter positiv test for jeg hang meg sånn opp i det, samme med fitbit og hvilepuls. Dette i tillegg til mange tester :shy::hilarious:

Ja, man blir jo tullete i hodet :hilarious: Får se om jeg klarer å la testene ligge i noen dager :rolleyes:
 
4+3 (17 dpo)
Jeg er ved godt mot i dag, ihvertfall bedre enn de to siste dagene. Klarte ikke dy meg når jeg ordna tisseprøve til legetimen jeg har etterpå, måtte svi av en test i dag å :hilarious:

.. Og SÅ SINNSYKT DEILIG det er å se stigning fra i går :smiley-angelic001 Fy søren!
4D5117EA-D28A-4135-9FF3-67DB73E88F53.jpeg

7468E46A-3F42-47E0-8FC9-32742356C37B.jpeg


Spent på legetimen etterpå, håper jeg får målt HCG i det minste. Og kanskje henvisning til tul :rolleyes: Vi får se.

Ellers føler jeg meg absolutt ikke gravid, noe som får bekymringene til å blomstre enda mer. Har bittelitt ømme pupper, og periodevis svake murringer. That’s it :oops:
 
Last edited:
4+3 (17 dpo)
Jeg er ved godt mot i dag, ihvertfall bedre enn de to siste dagene. Klarte ikke dy meg når jeg ordna tisseprøve til legetimen jeg har etterpå, måtte svi av en test i dag å :hilarious:

.. Og SÅ SINNSYKT DEILIG det er å se stigning fra i går :smiley-angelic001 Fy søren!
Vis vedlegget 318506
Vis vedlegget 318509

Spent på legetimen etterpå, håper jeg får målt HCG i det minste. Og kanskje henvisning til tul :rolleyes: Vi får se.

Ellers føler jeg meg absolutt ikke gravid, noe som får bekymringene til å blomstre enda mer. Har bittelitt ømme pupper, og periodevis svake murringer. That’s it :oops:
Nyt følelsen mens du kan;) kvalmen kom og slo meg i panna rundt uke 6.
Og veldig fine tester:) blir artig å følge med deg fremover :happy:
 
Nyt følelsen mens du kan;) kvalmen kom og slo meg i panna rundt uke 6.
Og veldig fine tester:) blir artig å følge med deg fremover :happy:

Jeg begynte å spy i uke 6 i begge de tidligere svangerskapene :wtf: Men da hadde jeg vært kvalm fra ca IKM. Nå kjenner jeg ingenting :wideyed: Og selvfølgelig tar jeg det som et dårlig tegn, selvom det ikke må ha noen sammenheng. Når jeg hadde MA var jeg jo sykt dårlig selvom det ikke var liv der inne :bored:

Merker at jeg «forbereder» meg på å miste igjen, tør ikke se framover og glede meg over graviditeten.. Forsvarsmekanisme sikkert. Spennende tid ihvertfall :smiley-angelic001
 
Så utrolig koselig å lese at du har blitt gravid igjen nå! Håper virkelig at denne spira holder seg frisk og fin og kommer til termin! ❤️ Fulgte litt med på deg på maiforumet, og har tenkt på deg innimellom siden du mista :( Lykke til med dette svangerskapet!
 
Så utrolig koselig å lese at du har blitt gravid igjen nå! Håper virkelig at denne spira holder seg frisk og fin og kommer til termin! ❤️ Fulgte litt med på deg på maiforumet, og har tenkt på deg innimellom siden du mista :( Lykke til med dette svangerskapet!

Tusen takk :Heartred Håper også det går bra denne gangen, men tør ikke å håpe for mye enda :oops: Må innrømme jeg innimellom snoker litt i maiforumet og drømmer om hvordan det kunne vært :shy: Håper det står bra til med deg!
 
Tusen takk :Heartred Håper også det går bra denne gangen, men tør ikke å håpe for mye enda :oops: Må innrømme jeg innimellom snoker litt i maiforumet og drømmer om hvordan det kunne vært :shy: Håper det står bra til med deg!
Skjønner godt at du snoker, tror ikke jeg heller hadde klart å holde meg helt unna. Her går det enn så lenge enda bra, og jeg håper det kommer en frisk og fin jente i mai/ juni skiftet :)
 
4+4 (18 dpo)
Å se stigning på disse testene er bare ubeskrivelig godt :smiley-angelic001 Det er liksom det eneste jeg har å forholde meg til akkurat nå. Tror jeg bare har 2 igjen nå, så neste blir ikke tatt før på mandag. Håper også jeg får 3+ på digital i løpet av neste uke :rolleyes:

Tok blodprøve for å måle HCG hos legen i går, selvom han ikke helt skjønte poenget. Når jeg spurte svarte han «allerede nå?». Tenkte for meg selv at er det en periode det er «best» å måle HCG så må det jo være før det er mulig å se noe på ultralyd? :confused005

Vil gjerne ta ny prøve på mandag for å sjekke stigning, men usikker på hvordan jeg skal løse det. Må det skje gjennom fastlegen, jeg kan ikke bare ringe å snakke med de som faktisk tar blodprøvene (aner ikke hva de heter :hilarious:)? :bag:
1C352226-23CA-461F-9B05-504F1BFBCCA8.jpeg

C771A4DB-0084-4F0D-8F21-3BEC78CDA6E0.jpeg

Seee den deilige stigningen :Heartred Jeg som var overbevist om at det stagnerte på 14 dpo. #hysterisk
 
I går, 4+3, var HCG på 240. Nå må jeg bare få tatt prøve på mandag også, sånn at jeg kanskje kan bekymre meg litt mindre.. i typ 3 dager :bag::hilarious:
 
I går, 4+3, var HCG på 240. Nå må jeg bare få tatt prøve på mandag også, sånn at jeg kanskje kan bekymre meg litt mindre.. i typ 3 dager :bag::hilarious:

Kjenner til den følelsen, hvor en annen hvert minutt går fra å være "nå må jeg bare nyte det, er faktisk gravid" til "dette kommer aldri til å gå bra" :wacky: blir helt tullete altså!
Håper den sitter hele veien nå ❤
 
Kjenner til den følelsen, hvor en annen hvert minutt går fra å være "nå må jeg bare nyte det, er faktisk gravid" til "dette kommer aldri til å gå bra" :wacky: blir helt tullete altså!
Håper den sitter hele veien nå ❤

Ja, det er virkelig en berg- og dalbane! Tillater ikke meg selv å se framover enda, prøver å forholde meg til akkurat her og nå.

Men uansett er man aldri godt nok rusta til å ikke bli knekt av det å miste. Lurer meg selv med at jeg ikke blir like lei meg om jeg unngår å bli glad i spira, planlegge ting, se framover. Det stemmer jo ikke :oops:
 
Ja, det er virkelig en berg- og dalbane! Tillater ikke meg selv å se framover enda, prøver å forholde meg til akkurat her og nå.

Men uansett er man aldri godt nok rusta til å ikke bli knekt av det å miste. Lurer meg selv med at jeg ikke blir like lei meg om jeg unngår å bli glad i spira, planlegge ting, se framover. Det stemmer jo ikke :oops:

Nei, en får bare prøve å ta en dag av gangen❤
Håper på det beste:happy:
 
Det er så rart å tenke på at jeg er gravid. Tenk at det skulle klaffe nå. Første mnd med EL-testing og første mnd med ananas :p

Hadde så stor tro når jeg trodde jeg hadde festesmerter 5 dpo (og det stemte jo sikkert også!) for så å bli ordentlig negativ de neste dagene fordi jeg ikke kjente noen ting. Null tegn! Jeg var så lei..

Men så ble jeg skikkelig overraska av svak strek 11 dpo :wideyed: Testa jo bare for sikkerhetsskyld siden jeg skulle drikke lørdag 12 dpo. Jeg var i sjokk, det kunne jo umulig være noe annet enn skyggestreker. Men så ble den enda sterkere morgenen 12 dpo og jeg kunne ikke fatte og begripe det :eek:

Tenk at det klaffa :Heartred Håper sånn at dette blir et lillesøsken :smiley-angelic001 Jeg har bestemt meg for å dra på tidlig ultralyd først når jeg er 10 uker på vei, om jeg kommer meg dit. Vil ikke få opp forhåpningene før den tid om det allikevel skulle ende dårlig. Så i midten av mars kommer (den første) dommen. Føles ikke så lenge til, redd den dagen kommer altfor fort. En stor del av meg vil ikke på ultralyd i det hele tatt, i frykt av hvilken beskjed vi får da. Fy søren så skummelt.
 
Jeg har så lyst til å tenke at dette går bra, jeg har så lyst til å tro på det. Ha trua. Være positiv. Optimistisk.

Men så klarer jeg det bare ikke. Tør ikke håpe eller tro, fordi jeg er så redd for å få den brutale sannheten som et hardt slag midt i trynet. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg opp på beina om vi mister en gang til. Det er så vondt. Sårt.

Denne lille spira som har festet seg i magen min, den er så utrolig ønsket. At et lite frø kan ha så stor betydning :Heartred Vær så snill - vær trygg, voks og kos deg i magen min, helt til du skal komme ut til oss i oktober. Vær så snill, bare bli der inne helt til da. Frisk og rask. Med et hjerte som slår. Vær så snill.
 
Back
Topp