Lilutta - Et lillesøsken i 2020? ♡

Tror kanskje jeg kan kalle meg gravid? :rolleyes: Klarer ikke helt å stole på det, men det ser jo lovende ut :smiley-angelic001 13 dpo i dag.

Vis vedlegget 318168

Vis vedlegget 318169

Sitter med følelser fra hver ende av skalaen nå. Fra overlykkelig til livredd. Vil det gå bra denne gangen?

En dag av gangen :Heartred

Ser veldig lovende ut dette :)
Hvordan gikk festen i går? Er litt spent på om du klarte å skjule at du ikke drakk:joyful:
 
Så spennende! Ingen tvil om at det der er baby-streker! Tror du ville fått utslag på digital også nå :).
 
Ser veldig lovende ut dette :)
Hvordan gikk festen i går? Er litt spent på om du klarte å skjule at du ikke drakk:joyful:

For å være helt ærlig så drakk jeg ca en halv cider og en shot. Ikke stolt av det, og hadde gnagende dårlig samvittighet :wtf: Begynte også å spise spekeskinke før jeg kom på at jeg ikke skal spise det heller, så håper ikke jeg har «ødelagt» spira nå (som jeg håper finnes der inne) :sorry:
 
Så spennende! Ingen tvil om at det der er baby-streker! Tror du ville fått utslag på digital også nå :).

Tenker å kjøpe en digital i morgen, for å få det svart på hvitt. Av en eller annen grunn stoler jeg ikke på disse strekene :bag::oops:
 
Kjempeflott, helt perfekt stigning - gratulerer ❤️
 
Nydelig stigning ❤️ Gratulere så mye! :D
Trur nok ikke du trenger å være redd for alkoholen i går altså, men jeg kjenner godt igjen redselen altså! ❤️
 
Nydelig stigning ❤️ Gratulere så mye! :D
Trur nok ikke du trenger å være redd for alkoholen i går altså, men jeg kjenner godt igjen redselen altså! ❤️

Tusen takk :Heartred
Nei, det skal nok mere til for at det skal gjøre noen skade forhåpentligvis.

Hvis jeg ikke hadde hatt tester liggende ville jeg nok ikke testa i det hele tatt før i morgen fordi jeg ikke har hatt trua denne mnd, og tilnærma null symptomer. Og da hadde jeg drukket MYE mer, trøster meg litt med det.. :oops:
 
For å være helt ærlig så drakk jeg ca en halv cider og en shot. Ikke stolt av det, og hadde gnagende dårlig samvittighet :wtf: Begynte også å spise spekeskinke før jeg kom på at jeg ikke skal spise det heller, så håper ikke jeg har «ødelagt» spira nå (som jeg håper finnes der inne) :sorry:

Det går nok helt fint uansett skal du se :happy: er jo veldig tidlig, og veldig mange får i seg både det ene og det andre helt i starten.
Blir spennende å følge deg nå :happy:
 
Det går nok helt fint uansett skal du se :happy: er jo veldig tidlig, og veldig mange får i seg både det ene og det andre helt i starten.
Blir spennende å følge deg nå :happy:

Takk for gode ord :Heartred Jeg er spent på reisen selv. Har veldig blandede følelser, men skal prøve å leve litt i nuet og ta et skritt om gangen :shy:
 
Tror kanskje jeg kan kalle meg gravid? :rolleyes: Klarer ikke helt å stole på det, men det ser jo lovende ut :smiley-angelic001 13 dpo i dag.

Vis vedlegget 318168

Vis vedlegget 318169

Sitter med følelser fra hver ende av skalaen nå. Fra overlykkelig til livredd. Vil det gå bra nå?

En dag av gangen :Heartred
Denne oppdateringa hadde ikke jeg fått med meg! :woot: Det er jo ikke være noen tvil lenger nå! Gratulerer :Heartred Måtte spira klamre seg fast helt til mål :Heartred
 
Denne oppdateringa hadde ikke jeg fått med meg! :woot: Det er jo ikke være noen tvil lenger nå! Gratulerer :Heartred Måtte spira klamre seg fast helt til mål :Heartred

Tusen takk :Heartred Det er veldig uvirkelig, hadde så liten tro på denne PP’n. Har ikke hatt noen tegn føler jeg. Men plutselig i dag ble puppene ømme, som har vært et sikkert tegn de andre gangene. Håper dette blir en baby :smiley-angelic001
 
IKM i dag. 14 dpo.
Begynner å synke inn :eek:
61CA2B15-7DCE-4D12-BFCC-6E05F3526148.jpeg


59E7E8CD-E05C-40D4-8A46-3CB1366ECF7B.jpeg


19A8DDAB-C02B-461D-A82C-A480DAA293A2.jpeg

11 dpo
12 dpo
13 dpo
14 dpo

Jeg er faktisk gravid :oops: Jeg er så takknemlig, det er ingen selvfølge å bli gravid. Nå håper jeg bare at dette går bra, for det er heller ingen selvfølge. Det er erfart.
 
Nydelige tester ❤️ Dette må da bare gå veien! :D

Takk :Heartred Håper det.

Var så dum at jeg tok en test i dag tidlig, som var litt svakere enn i går. Livredd :( Håper på stigning i morgen. Jeg blir kokko i hodet av alt dette usikre :bag:

482F9313-6F9D-4081-9FE7-DB1CFB46A7F9.jpeg

14 dpo
15 dpo
 
Takk :Heartred Håper det.

Var så dum at jeg tok en test i dag tidlig, som var litt svakere enn i går. Livredd :( Håper på stigning i morgen. Jeg blir kokko i hodet av alt dette usikre :bag:

Vis vedlegget 318383
14 dpo
15 dpo
Jeg hadde også en dag hvor testen virka svakere enn dagen før, så jeg kjenner igjen den små panikken der! Men som folk sa til meg; Det kan være forskjellig i fargestoff i testen og det kan være forskjell på hvor konsentrert urinen din er:) Håper på at testen er sterkere igjen i morgen! ❤️
 
Jeg hadde også en dag hvor testen virka svakere enn dagen før, så jeg kjenner igjen den små panikken der! Men som folk sa til meg; Det kan være forskjellig i fargestoff i testen og det kan være forskjell på hvor konsentrert urinen din er:) Håper på at testen er sterkere igjen i morgen! ❤️

Takk for gode ord :Heartred
Jeg testa i dag på første urin og ikke andre som jeg pleier. Håper det er grunnen. Disse første ukene er skumle og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom dem :bored:
 
Det er vanskelig å forestille seg hvor skummelt det er å være gravid etter å ha mista. Jeg regna med det ville bli skummelt, men ikke på dette nivået. I går kveld var jeg et nervevrak, livredd. Fikk nesten angstanfall og tårene bare rant. Det er grusomt å gå rundt i usikkerhet, det er ingen garantier. Som det ikke er med noe her i livet. Uforutsigbart :(
 
Det er vanskelig å forestille seg hvor skummelt det er å være gravid etter å ha mista. Jeg regna med det ville bli skummelt, men ikke på dette nivået. I går kveld var jeg et nervevrak, livredd. Fikk nesten angstanfall og tårene bare rant. Det er grusomt å gå rundt i usikkerhet, det er ingen garantier. Som det ikke er med noe her i livet. Uforutsigbart :(

Akkurat det du går gjennom nå vil jeg påstå at det er umulig å forstå før man har opplevd det selv.
Leser folk her inne som aldri har mistet som sier man "bare skal slappe av, får ikke gjort noe fra eller til", vel det er sikkert greit nok det, men Mn forstår faktisk ikke denne angsten og frykten før man har vært der selv.
Prøv å distrahere deg med noe når det står på som verst. Lydbok, podcast eller tv-serie. Hva som helst som fungerer. Og tenk at akkurat her akkurat nå er det ikke noe som tilsier at ting ikke er som de skal ❤️
Kanskje du kan få henvisning til TUL via fastlegen?
 
Akkurat det du går gjennom nå vil jeg påstå at det er umulig å forstå før man har opplevd det selv.
Leser folk her inne som aldri har mistet som sier man "bare skal slappe av, får ikke gjort noe fra eller til", vel det er sikkert greit nok det, men Mn forstår faktisk ikke denne angsten og frykten før man har vært der selv.
Prøv å distrahere deg med noe når det står på som verst. Lydbok, podcast eller tv-serie. Hva som helst som fungerer. Og tenk at akkurat her akkurat nå er det ikke noe som tilsier at ting ikke er som de skal ❤️
Kanskje du kan få henvisning til TUL via fastlegen?

Takk for fint svar :Heartred
Problemet er bare at det ikke var noe som tilsa at det ikke var som det skulle sist gang heller. Og det er så skummelt. Man har null kontroll.

Jeg har veldig blanda følelser for tidlig ultralyd også. På en side vil jeg gjerne ha tul så fort som overhode mulig, og forhåpentligvis se et hjerte slå. Men på en annen side er jeg da så redd for å få altfor høye forhåpninger om at dette skal gå bra, og så gå enda lenger ned i kjelleren om det ikke gjør det. Syns det er er så vanskelig :sorry:

Skal til fastlegen i morgen, håper vi får lagt en liten plan sammen. Og håper jeg ihvertfall kan måle HCG.
 
Back
Topp