Lilutta - Et lillesøsken i 2020? ♡

CD 12 - kveld
Dette går feil vei :banghead: :hilarious:

EF6E8F7D-F3CC-4B69-8589-2B787ADA2983.jpeg
 
679F7E96-2AA0-4535-A876-B3E1912F0102.jpeg


CD 13 - morgen (natt :wacky:)
Svakere enn midt på dagen i går. Er det normalt at det går litt opp og ned før eggløsning? I mitt lille hode har jeg tenkt at streken bare blir sterkere og sterkere gradvis for hver dag, men det hadde vært for enkelt kanskje :p Jaja, venter nok til i morgen med å teste igjen, for dette var svakt.
 
Vis vedlegget 317039

CD 13 - morgen (natt :wacky:)
Svakere enn midt på dagen i går. Er det normalt at det går litt opp og ned før eggløsning? I mitt lille hode har jeg tenkt at streken bare blir sterkere og sterkere gradvis for hver dag, men det hadde vært for enkelt kanskje :p Jaja, venter nok til i morgen med å teste igjen, for dette var svakt.
Det kan variere med urinkonsentrasjon, for eksempel. :) hvis du tar på nytt midt på dagen i dag og sammenligner med den i går kan det ha endret seg.
 
Det kan variere med urinkonsentrasjon, for eksempel. :) hvis du tar på nytt midt på dagen i dag og sammenligner med den i går kan det ha endret seg.

Jeg testet både klokka 11 og klokka 21 i går, den klokka 21 var mye svakere enn den klokka 11. Og den i dag tidlig var bittelitt sterkere enn i går kveld :wacky: Får se om jeg gidder å teste noe mer før i morgen :p
 
Siden jeg har lagt ut de første EL-testene må jeg jo fortsette :hilarious: Klarte ikke la være å teste for andre gang i dag å *håpløs*.

7C78064A-3A35-4F1A-A4DD-E62144FF2495.jpeg


CD 13 - ettermiddag, og bittelitt sterkere enn den første testen i går :happy:
 
Jeg liker ikke «mooden» jeg er i om dagen. Er bare så negativ, og føler jeg aldri kommer til å bli gravid igjen. Det føles litt håpløst, og jeg er bare lei.. :shifty:
 
CD 14 og positiv EL-test :excited001 Det hjalp på humøret (akkurat nå i det minste :hilarious:).

1461F8BA-653A-4E80-AFEE-21DE3AF77F6F.jpeg


Spent på hvor lang LH-topp (heter det det?) jeg har, håper eggløsning skjer i morgen :smiley-angelic001
 
Last edited:
Så gøy med foreløpig lik syklus (bortsett fra at jeg mangler positiv EL-test:rolleyes:) Så stas med positiv test for deg. Masse lykke til med prøving! :Heartred
 
Positiv EL-test i dag også, ifølge premom sterkere enn i går. Men jeg tok 3 bilder av samme test og fikk 3 ulike «rater», lot den sterkeste stå :wacky: Må ta en ny test ved midnatt etter kveldsskift, håper ikke testen skal være positiv i dagevis o_O:p

Ellers drømte jeg i natt at jeg var gravid og hadde fått kul på magen, akkurat som jeg hadde fått da vi fikk beskjed om MA’en.. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det om jeg blir gravid igjen. Kommer til å være et nervevrak :wtf:
 
Last edited:
Skikkelige eggløsningssmerter i kveld, veldig ubehagelig å jobbe med :yuck: Nå må EL være snart vel, vil ikke vente mer! :hilarious:
 
Jeg rakk ikke ta EL-test før jobb i dag, og det stresser meg litt :rolleyes: Tror den jeg tok ved midnatt var på grensa til negativ, ihvertfall svakere enn den på dagen i går. Fikk peak på premom så satser på eggløsning i dag (selvom jeg følte eggløsning var i går pga smertene :bored:). La ikke inn aksjer i går, så håper EL er i dag :wacky:
 
Da legger jeg EL-testinga bak meg for denne pp’n. Det var en fin erfaring å ha! Veldig morsomt å prøve, og spennende å følge med på resultatene :rolleyes: Alltid noe å se fram til liksom :hilarious:

E7F407F0-0026-499C-83D1-A88B94A133CC.jpeg


Jeg mener «peak» burde være på testen over, men det er jo samme dag så det har vel ingenting å si :bookworm: Mye å sette seg inn i kjenner jeg. Håper jeg slipper å få så lang erfaring med dette, spira er hjertelig velkommen nå!

I morgen går jeg inn i dpo-land, og skal (mest for moro skyld) begynne å drikke ananasjuice daglig fram til 5 dpo. Orker ikke styre med en hel ananas, og håper juicen gjør samme «nytta» :hilarious:

Veksler veldig mellom å ha troa denne pp’n og å være skikkelig pessimist :bored: Tiden vil vise.
 
Rart å tenke på at det kanskje «svømmer» et befruktet egg inni meg nå :hilarious: Bare jeg tenker på det blir jeg så fascinert! Tenk om, bare tenk om :smiley-angelic001 Det blir spennende nå de neste 2 ukene :rolleyes:
 
5 dpo - kjenner mye i livmora nå føler jeg! I stad kjente jeg veldig ubehagelig stikking helt nede på venstre side som strålte mot underlivet. Nå murrer det litt. Lov å ønsketenke at det er festesmerte? :hilarious: :shy:
 
Jeg har så lyst til at spira skal sitte denne mnd, jeg lengter sånn. Ser ofte på 3-åringen vår og ønsker så sterkt å gi han et lillesøsken :Heartred Å få oppleve søskenkjærlighet mellom mine barn - på godt og vondt. Det er mitt aller høyeste ønske :Heartred

Vi må jo bare klare det? :smiley-angelic001
 
6 dpo - nettopp tatt siste glass med ananasjuice. I løpet av de siste 5 dagene har jeg drukket 2 liter ananasjuice :p Skader ikke å prøve, godt er det å!

Utrolig nok har den siste uka gått skikkelig fort, dagene flyr avgårde. I slutten av neste uke kommer dommen - positivt eller negativt? :nailbiting: Sykt spennende!
 
Back
Topp