*LillMi* !

Oi! Så utrolig mye fint! Jeg blir så imponert (og litt misunnelig) på alle som er så kreative! [:)]

Åh, du da! Må ikke legge ut sånne tråder, starter jo å GRIIINE!![:-] Men tuuusen takk, det var veldig stas å høre. For som blogger føler jeg meg veldig fort veldig liten, bloggverdenen er jo så diger. Så tusen takk for gode ord, alle sammen!

Jepp du er helt rå i scrapping:-)
Har et lite spm, hva fester du rosene med?? Sliter med å få de til å sitte med teip... (er nybegynner, men lite kreativitet).

Og På imteriørfronten så er det utropt hva du får til:-). Bøyer meg i støvet.

ORIGINAL: mammatilMali

Har et lite spm, hva fester du rosene med?? Sliter med å få de til å sitte med teip... (er nybegynner, men lite kreativitet).

Tusen takk!

Jeg fester med diamondglaze (tror det skrives sånn.) Genialt lim som kan brukes til masse! Det holder veldig bra også kan man lage dråper ol med det![:)]

ORIGINAL: mammatilMali

Nemlig! Jeg har fått mannen med på tanken om å dra på litt loppis i fremtiden, for å lete etter funn som vi kan "pusse opp". Har fått så mange gode ideer her [:D]

Back
Topp