Lillmann hikker!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Hi hi. Det er ganske spesielt å kjenne på altså - og morsomt. :)

He he, det er så vittig å kjenne :) Mina synes så synd på han, når han hikker. Men har skjønt at det er ikke så lett å skremme han, slik at den går bort ;):p:D

Hehe, nei, det er nok ingen enkel sak! :D

Litt morsomt, for akkurat i dag stod det på BV-appen at hikking var et sunnhetstegn, og dette er vel første gang jeg har kjent det :)

åå så gøy! har ikke merket det jeg :) hvordan kjennes det ut?

Kjenner det som små pulseringer som kommer i takt.. Merker det ikke er spark og dult.. :)

hm.. så kult! håper jeg og får kjenne det før han bestemmer seg for å komme til verden ^^

Tror jeg kjente hikking i dag!? Magen hadde rykninger i en bestemt takt! Veldig svakt men ikke noe jeg har lagt merke til - nettopp fordi det er så svakt.. kan det være hikking?

Tror jeg kjente hikking i dag!? Magen hadde rykninger i en bestemt takt! Veldig svakt men ikke noe jeg har lagt merke til - nettopp fordi det er så svakt.. kan det være hikking?
Ja. Mest sannsynlig er det nok det :D

Morro :) her hikker hun ikke så mye, eller så er det bare jeg som ikke kjenner etter :P

Morro :) her hikker hun ikke så mye, eller så er det bare jeg som ikke kjenner etter :P
Det kan være noe i det også ja! :-) det var veldig svakt her i min mage - kanskje de små egentlig er miss/mr.hickup bare vi ikke merker det ;-)

Jeg kjente det i går når jeg lå på sofaen, men tviler litt på at jeg hadde kjent det om jeg hadde vært veldig aktiv :) Men jeg husker det igjen fra forrige svangerskap. De hikker vel sikkert innimellom, men det er kanskje ikke alle som opplever det :)

Gutten min har bare hikket 1 gang. Sa var det nesten som msn kjente et hjerte dunke på en måte! :)

hihi nå er jeg HELT sikker på at det var det jeg kjente i går :D jippii!

Back
Topp