lillingen

lillevenn

Elsker forumet
Fødte du på sykehuset i stavanger, tror jeg så deg og mannen der skjønner du. og nå når jeg så at babyen din og var 6 dager så tror jeg bare enda mer at jeg så deg. Men husker ikke hvor, men tenkte bare at det kunne vært lillingen[:)]

Ja det gjorde jeg!! Hvordan så vi ut da?

Husker ikke helt hvordan han så ut, men du hadde halvlangt blondt hår, det er i grunnen det eneste jeg husker... Dere stod utenfor rommet til de som jobber der, mens jeg gikk forbi og inn på det rommet hvor vi kunne hente bleier og slikt.
Husker bare at jeg tenkte at det der kunne vært lillingen, du har jo for lenge siden lagt ut et bilde av deg selv. Når på dagen fødte du da?
Jeg var på føden nesten i 24 timer, kom inn klokken 7 og ble kommandert rundt for å gå så jeg satt ved narvesen kiosken på morgen timene i den fantastisk fine morgenkåpen. Så rundt 10 ble jeg ført inn på et lite trangt føderom, forstod det som de hadde det travelt den dagen og måtte vente til rundt fem før jeg fikk et rom med badekar og klokken 23.26 kom han lille til verden. Så fikk jeg ikke komme inn på hotellet før ca klokken 04.00... lang dag.

Jeg har ikke blondt hår lenger [;)] 
Jeg fødte 16.40 den 18. desember.. Vannet gikk kl. halv sju dagen før, da hadde jeg 4 cm åpning.
Hvorfor tok det så lang tid før du fikk komme inn på rommet?

Da var det nok ikke deg jeg så, hadde jo vært morro da [:)]
Vet ikke hvorfor det tok så lang tid, tror det var ganske mange som hadde bestemt seg for å klemme ut en unge denne dagen[:D] Kanskje det var føderommet ditt jeg ventet på [:D], hadde et stort fint rom, med vindu og som var rett over dusj og toalettet. [:)]

Det var kanskje det [;)] Var ikke så mange som fødte når jeg gjorde.. Kanskje like greit, for jeg skreik som en gris !![8D]

he he, det gjorde jeg med hu første. Ifølge mannen min så brummet jeg bare denne gangen slik at han var redd at jeg ville knuse vinduene[:D]

Back
Topp