Lillingen i livmora

Cameleon

Gift med forumet
Jaa, jeg innser at dette sikkert er et utrolig dumt spm. men jeg hopper i det selv om!

Når vi var på UL for en uke siden, lå Lillingen oppå/bak plommesekken sa Gyn. Vi fikk ny time denne uken, men kan lillingen ha beveget seg da, eller er sjangsen for at han ligger likedann stor?

Altså, vet ikke helt hva jeg lurer på, men beveger de seg i hele livmoren så tidlig, eller ligger de mer fast en plass? [8|]

Selve "lillingen" starter vel ikke å bevege på seg av seg selv før du er 8-9 uker, mener jeg! Men den ligger i vann, så..?!
Lykke til!

Ja, selve den beveger seg ikke nei, men den flyter liksom bare rundt helt tilfeldig?

Uff, jadda, føler jeg BLOND!

ORIGINAL: Cameleon

Ja, selve den beveger seg ikke nei, men den flyter liksom bare rundt helt tilfeldig?

Uff, jadda, føler jeg BLOND!

Jeg er blond ditt troll [:D]!!!!! Over til ditt spørsmål - Var på ul igår, og spurte om akkurat det. Legen sa at fosteret beveger seg ikke før uke 9, men at det gjerne flytter seg pga våre bevegelser. Så neste gang ligger den nok i annet leie [:)]

hehe, veit ikke, men ser for meg flyting, ja:)
Du får oppdatere oss i morgen når du finner ut av det!

Supert!

Da skal jeg oppdatere i morgen! Og så krysser jeg fingrene for at han nå ligger å flyter til et bedre sted, hvor h*n er lettere å måle! [:D][:D]

Back
Topp